صفحه اصلی > رپرتاژ : ایرلاین های ارزان داخلی را بشناسیم

ایرلاین های ارزان داخلی را بشناسیم

ایرلاین های ارزان داخلی

اگر قصد سفر هوایی دارید پیش از رزرو بلیط هواپیما بهتر است ایرلاین‌هایی که بلیط خود را با کمترین قیمت عرضه می‌کنند؛ بشناسید. در کشور ما شرکت‌های هواپیمایی مختلفی وجود دارد که هرکدام برای بلیط پرواز خود نرخ مشخصی ارائه می‌دهند.

روش‌های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب وجود دارد که در بین آنها انتخاب شرکت هواپیمایی می‌تواند کاربردی‌تر از سایرین باشد. این راه‌کار مانند خرید بلیط‌های ارزان لحظه آخری نیست و هیچ‌گونه محدودیتی ندارد. یعنی می‌توانید با صرف هزینه‌ای مناسب برای سفری در تاریخ مشخص، برنامه‌ریزی کنید.

با توجه به مزایای انتخاب ایرلاین‌های ارزان افراد زیادی تمایل دارند بلیط سفر هوایی خود را از این شرکت‌ها تهیه کنند. اگر شما نیز به‌دنبال خرید بلیط هواپیما با کمترین هزینه هستید اما شرکت‌های هواپیمایی ارزان داخلی را نمی‌شناسید؛ تا انتها با ما همراه باشید.

ایرلاین زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس در سال 1384 تاسیس شد و هنوز درحال فعالیت است. ایرلاین زاگرس که به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین شرکت‌های هوایی داخلی شناخته می‌شود دارای 10 فروند ایرباس و 8 فروند فروند بوئینگ است.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما به مقصد شهرهای تهران، کیش، آبادان، مشهد، رشت، اهواز، اصفهان، شیراز و یزد می‌توانید شرکت هواپیمایی زاگرس را انتخاب کنید. امکاناتی که این ایرلاین در اختیار مسافران قرار می‌دهد نیز مناسب است.

ایرلاین سپهران

این ایرلاین که در سال‌های اخیر یعنی از سال 1395 تاسیس شد دارای 7 فروند هواپیمای بوئینگ 737 است. شرکت هواپیمایی سپهران سعی خود را بر این دارد که افراد مختلف بتوانند رزرو بلیط هواپیما را با کمترین قیمت انجام دهند.

این ایرلاین از خطوط هوایی شهرهای مختلف پشتیبانی می‌کند. برای رفتن به شهرهای زیر از طریق هواپیما، می‌توانید ایرلاین سپهران را انتخاب کنید تا سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

  • بندرعباس
  • قشم
  • مشهد
  • تهران
  • کیش
  • بوشهر
  • اصفهان
  • اهواز
  • تبریز
  • شیراز
شرکت هواپیمایی آسمان

ایرلاین آسمان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی کشور محسوب می‌شود که فعالیت خود را از سال 1359 آغاز کرد. به همین دلیل نیز در بین افرادی که اهل سفر هوایی هستند مشهور و محبوب است.

هواپیمایی آسمان از ادغام شرکت‌های مختلف با نام‌های هواپیمایی هور آسمان، پارسی ایر، ایر تاکسی و ایر سرویس تشکیل شد. فعالیت این شرکت‌ها در کنار یک‌دیگر و ادغام آنها با هم، سبب شد تا ایرلاین آسمان بتواند بهترین خدمات را به مسافران عرضه کند.

در این ایرلاین 36 فروند هواپیما وجود دارد که حدود 27 فروند از آنها فعال هستند. همچنین باید گفت شرکت هواپیمایی آسمان 3 دفتر فعال در کشور دارد تا افراد بتوانند برای رزرو بلیط هواپیما، به این مراکز حضوری نیز مراجعه کنند.

علاوه‌بر خرید بلیط هواپیما لحظه آخری، می‌توانید برای تجربه یک سفر خوب با صرف هزینه کم، ایرلاین آسمان را انتخاب کنید. دلیل محبوبیت این شرکت ارائه نرخ مناسب برای بلیط انواع کلاس‌های پروازی است.

ایرلاین های ارزان داخلی

شرکت هواپیمایی ایران ایر

ایران‌ ایر از دیگر شرکت‌های هواپیمایی کشور است که به‌دلیل عرضه بلیط هواپیمایی ارزان به‌محبوبیت رسیده و افراد زیادی برای سفرهای خود آن را انتخاب می‌کنند. لازم است بدانید ایران ایر در کنار سفرهای داخلی از پروازهای خارجی نیز پشتیبانی می‌کند.

با این حساب باید گفت نه‌فقط افرادی که قصد سفر به شهرهای داخل کشور را دارند، بلکه مسافران کشورهای خارجی نیز می‌توانند با انتخاب این ایرلاین، سفری راحت و با هزینه کم را تجربه کنند.

علاوه‌بر ارائه بلیط با قیمت مناسب از دلایل شهرت و محبوبیت این شرکت هواپیمایی می‌توان به سال تاسیس آن شاره کرد. درواقع باید گفت ایران‌ ایر نخستین شرکت هواپیمایی ایرانی است که پس از ادغام 2 مجموعه پرشین ایرویز و ایرانین ایرویز کار خود را شروع کرد.

ایرلاین کاسپین

دیگر ایرلاین‌ ایرانی که به شما کمک می‌کند بدون نیاز به بلیط هواپیما لحظه آخری، سفری کم‌هزینه و خوب را تجربه کنید؛ کاسپین است. امروزه شاهد هستیم که این ایرلاین بیش از 50 پرواز در هفته انجام می‌دهد. پس احتمال اینکه بتوانیم در زمان مناسب از طریق پروازهای این شرکت به مقصد خود برویم؛ زیاد است.

راه‌های خرید بلیط ارزان هواپیما

حال که با شرکت‌های ارزان هواپیمایی آشنا شدیم و می‌دانیم برای داشتن یک سفر آسان از چه راهی اقدام کنیم؛ بهتر است در رابطه با دیگر روش‌های تهیه بلیط با کمترین قیمت نیز اطلاعات لازم را کسب کنیم. این موارد به شرح زیر هستند:

بلیط هواپیما لحظه آخری

شرکت‌های هواپیمایی معمولا در صورت تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما یا انصراف برخی از مسافران پیش از شروع سفر، بلیط‌های باقی‌مانده را با قیمت خیلی پایین و با اصطلاح لحظه آخری به‌فروش می‌رسانند. در کنار انتخاب یک ایرلاین ارزان، برای کم کردن هزینه‌ها می‌توانید به این گزینه نیز فکر کنید.

نحوه خرید بلیط

درحال‌حاضر مجموعه‌ها، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد که خدمات رزور بلیط را ارائه می‌دهند. معمولا با بررسی این موارد متوجه اختلاف قیمت بین پرواز‌های یک‌سان آنها خواهید شد. پس انتخاب یک مجموعه معتبر مانند اسنپ‌تریپ برای خرید بلیط ارزان هواپیما به شما در داشتن سفری اقتصادی کمک می‌کند.

توجه به زمان سفر

در تاریخ‌های خاص و ایام تعطیلی که درخواست برای سفر هوایی زیاد است؛ شرکت‌های هواپیمایی ارزان نیز ممکن است قیمت بلیط خود را افزایش دهند. پس اگر سفر اقتصادی و بلیطی با ‌قیمت مناسب می‌خواهید؛ باید در کنار انتخاب ایرلاین ارزان، قید سفر در روزهای شلوغ سال را بزنید.

جمع‌بندی

یکی از راه‌های مهم برای تهیه بلیط ارزان هواپیما، انتخاب ایرلاین‌هایی است که نسبت به دیگر شرکت‌های هواپیمایی از شهرت کمتری برخوردار هستند. البته این ایرلاین‌ها ممکن است خدمات متفاوتی نیز به مسافران ارائه دهند.

از مهم‌ترین ایرلاین‌های داخلی که بلیط‌های خود را با نرخ مناسبی عرضه می‌کنند می‌توان به هواپیمایی آسمان، شرکت زاگرس، ایرلاین سپهران، ایران ‌ایر و شرکت هواپیمایی کاسپین اشاره کرد.

سوالات متداول
ارزان‌ترین ایرلاین‌ داخلی کدام است؟

درحال‌حاضر ایرلاین‌های مختلفی در کشور فعال هستند که هرکدام نرخ مختلفی برای پروازهای خود در نظر می‌گیرند. از ارزان‌ترین این شرکت‌ها می‌توان به ایرلاین زاگرس، هواپیمایی آسمان، شرکت سپهران و ایران ‌ایر اشاره کرد.

مزایای انتخاب ایرلاین ارزان چیست؟

با توجه به افزایش قیمت انواع بلیط هواپیمایی، برای داشن سفری اقتصادی می‌توانید ایرلاین‌های ارزان را انتخاب کنید. این کار باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خواهد شد.

بهترین راه‌ برای خرید بلیط ارزان هواپیما کدام است؟

در کنار انتخاب ایرلان ارزان شما می‌توانید از بلیط‌های لحظه‌آخری برای کاهش هزینه سفر استفاده کنید. نحوه رزور بلیط نیز می‌تواند روی قیمت آن تاثیر بگذارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها