صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آرون تیلور-جانسون در واکنش به شایعه بازی در نقش جیمز باند / به بلاک باسترها اهمیتی نمی دادم!

آرون تیلور-جانسون در واکنش به شایعه بازی در نقش جیمز باند / به بلاک باسترها اهمیتی نمی دادم!

آرون تیلور جانسون

«آرون تیلور-جانسون» که پاییز گذشته یکی از پیشتازان جانشینی در نقش «جیمز باند» پس از «دنیل کریگ» و فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) بود، در مصاحبه جدیدی با «اسکوایر» به این شایعه واکنش نشان داده است.

بازیگر ۳۳ ساله «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) و «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) می‌گوید: «نتیجه‌ای که [«کریون شکارچی»] خواهد داشت ممکن است بحث‌های بسیار زیادی را ایجاد کند.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، او اضافه می‌کند: «اما مسئله همین است، نه؟ همان‌طور که به شما گفتم، باید به روش خودم پیش بروم. مسیر ویژه من است، آنچه که برای من جذابیت دارد. هرگز بر اساس نگاه دیگران یا قضاوت آن‌ها یا انتظارات آن‌ها تصمیمی نگرفته‌ام. اگر چنین کنید دیوانه می‌شوید.»

تیلور-جانسون ادامه می‌دهد: «دو سال صرف ساختن «کریون» کردم. بنابراین همه سخت‌کوشی‌های ما برای رساندنش به این نقطه – این موقعیت فعلی من است.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا تبدیل شدن به یکی از گزینه‌های بازی در نقش «جیمز باند» هیجان‌انگیز بوده است یا نه می‌گوید: «فقط روی چیزهایی که در حال حاضر می‌توانم در دست داشته باشم تمرکز می‌کنم. آنچه که پیش روی من است.»

«پاک» پیش‌تر گزارش داده بود که جانسون با «باربارا بروکلی» تهیه‌کننده چندگانه باند ملاقات کرده و این جلسه «خوب» پیش رفته است. «هنری کویل» بازیگر نقش «سوپرمن» و «ویچر»، «تام هاردی»، «رگه ژان پیج»، و «ریچارد مدن» از جمله گزینه‌های بازی در نقش «جیمز باند» در سال‌های اخیر بوده‌اند.

بروکلی پیش‌تر گفته بود که بازیگر نقش «جیمز باند» یک مرد باقی می‌ماند: «او می‌تواند هر رنگ پوستی داشته باشد، اما مرد است. به اعتقاد من برای زنان باید شخصیت‌های جدیدی خلق شود – شخصیت‌های زن قوی. اما علاقه‌ای به جایگزین کردن یک زن با یک شخصیت مرد ندارم. به نظر من زنان بسیار جذاب‌تر از این هستند.»

تیلور-جانسون در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید پیش از پیوستن به «کریون شکارچی»، «گودزیلا» و «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron) «هیچ اهمیتی» به بلاکباسترها نمی‌داده است.

او می‌گوید: «همه آن فیلم‌ها برای من ردیف می‌شدند. اما واقعاً به آن‌ها اهمیتی نمی‌دادم. [نقش‌هایی می‌خواستم] که هیچ‌کس چیزی درباره آن‌ها نمی‌دانست.»

این بازیگر ۳۳ ساله بریتانیایی اضافه می‌کند: «راستش را بخواهید فکر کردم که کار من با این نوع فیلم‌ها تمام است. نمی‌توان با تعهد نصفه و نیمه وارد این چندگانه‌ها و نقش‌ها شد، و منتظر عملکردش ماند. باید از نظر ذهنی برای آنچه با خود می‌آورد آماده بود.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها