صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : مهران رجبی: هرکسی به من فحاشی می کند یا ربات است یا پول گرفته!

مهران رجبی: هرکسی به من فحاشی می کند یا ربات است یا پول گرفته!

مهران رجبی

مهران رجبی بازیگر مشهور که موضع گیری هایش درباره ی حوادث سال گذشته ی کشور او را با واکنش های زیادی رو به رو ساخته، در مصاحبه ی جدید خود با ویژه برنامه ی اینترنتی «منتهی» که به خبرگزاری تسنیم تعلق دارد، مدعی شده بعد از بازداشت دو نفر از کسانی که در فضای مجازی به او توهین کرده بودند، آن ها به او گفتند که برای توهین به او پول گرفته‌ بودند.

رجبی سال گذشته نیز در مصاحبه هایی گفته بود ۳۰ درصد لشکر فحاش مجازی ربات هستند و از توهین ها به خودش لذت هم می برد.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، او در اینباره گفته بود: «از این وضعیت خیلی لذت می‌برم چرا که موقعیتی‌ست که می‌توانیم روشنگری کنیم و راهی بازکنیم و اگر اتفاقی منفی مانند توهین هم صورت بگیرد، واریزی به حساب معنوی است و همین توهین‌ها در آن دنیا از ما دستگیری می‌کند و ما را نجات می‌دهد.»

رجبی همچنین سال گذشته در مراسمی مدعی شده بود پس از موضع گیری های سیاسی اش ۷ هزار نفر با او تماس گرفتند و به او ناسزا گفتند، از جمله یک نفر که از اسرائیل با او تماس گرفته بود که به ادعای رجبی، او در پاسخی دندان شکن به آن شخص گفته بود: «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.»

مهران رجبی که پس از اظهارنظرهای خبرسازش درباره ناآرامی های سال گذشته ی کشور حضور پررنگی در صدا و سیما پیدا کرده و به پای ثابت برنامه های تلویزیونی بدل شده بود، اواخر تیر ماه امسال در گفتگویی با خبرگزاری صبا مدعی شد در سینما تحریم شده است.

او در این مصاحبه گفته بود:

هیچ پیشنهادی برای حضور در فیلم‌های سینمایی در ماه‌های اخیر نداشتم. البته از این موضوع متعجب نیستم!

اساساً سینماگرها با تلویزیونی‌ها فرق دارند و سینما از کسانی بیشتر استفاده می‌کند که در نقش‌های اصلی تلویزیونی‌ کمتر چهره‌شان دیده شده باشد. این اتفاق برای ما در شبکه نمایش‌خانگی هم می‌افتد چون بیشتر دنبال صنعت و پولسازی و بحث‌های تجاری‌اند.

بسیار زیاد تهدید شدم. اصلاً تهدید و توهین نمک زندگی هر آدم معروفی است که بناست روشنگری کند. همین روزها هم تهدید می‌شوم و توهین می‌شنوم اما کار درست را باید با شهامت، رشادت و شجاعت انجام داد و دل به تهدید کسی نبست.

الان همه توهین‌ها و تهدیدها ریشه خارجی دارند. ایرانیان پاک نهاد کمتر اهل کلمات بد هستند و به هر حال کسانی که از ایران دورند کمی وارد فضای توهین و تهدید شده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MMM
MMM
7 ماه قبل

اره دیگه اگه فحاشی کنی بهت جایزه میدند و طرفدار پیدا میکنی کسی نمیاد بگه فحاش ها کار بدی میکنند چون همگی از یه قماشند فحاشی اگه هنر بود هنرمند زیاد داشتیم

سین
سین
7 ماه قبل
پاسخ به  MMM

دوباره همون حرفهایی که هر انسانی به مخلوطی از خنده و نفرت میرسونه……دمار مردم رو در اوردید و انتظار دارید فحش هم ندن….گوسفند کامل باش که به سلاخ خونه میره….جالبیش اینه دارید دقیقن مثه وافن اس اس ها عمل می کنید…رودلف هوس فرمانده اشویتس که انقدر وقیح بود که وقتی در دادگاهش بهش گفتند اتهامت اینه سه میلیون زن و بچه رو در اشویتس و داخائو به اون طرز فجیع کشتی هوار کشید نه فقط دو میلیون نفر بودن و بقیه از گشنگی مردن ما نکشتیم ،در دفتر خاطراتش نوشته بود چقدر این یهودیها بی ادبند و جلوی ما جرات ندارند اما میدونم در سلولهاشون به افسرای اس اس فحش های بدی میدن!!!!البته نگران نباش زمانش که برسه ملت بهتون فحش نمیدن همونطور که سزاوارتونه باهاتون برخورد می کنن…ارتش ورماخت نازی با اون ابهت رفت به زباله دون تاریخ شماها که در مقابل اونها جوک هم نیستید…و البته ادم …رو در هاون هم بکوبی بلاهت ازش جدا نمیشه…اما بدون سیستمی که داری ازش دفاع می کنی ودر ازای مشتی پول سیاه ماپتش شدی ارزشی برات قائل نیست و خودت اولین قربانیش هستی

MMM
MMM
7 ماه قبل
پاسخ به  سین

جالب و خنده دار اینه که عقل کل اومده زیر خبری که یه مجری به دو نفر گفته پول گرفتند میاد بقیه رو متهم میکنه که پول میگیرند . تو امثال تو همین الان هم به کله توی زباله دان هستید بچه ای خودت نمیفهمی مغزت رو جوری شست و شو دادند که هیچ درک و فهمی برات باقی نمونده هر دروغ و مزخرفی رو به خوردت میدند خودت هم نمیفهی چی به چیه،بشین تا موهات مثل دندونات سفید بشه اونوقت شاید اون مردمی خیالی که باهاش رویا پردازی میکنی شاید واقعی شدند فقط محض خنده بقیه بهت میگند با این مثال احمقانه ای که اوردی همین الان ایران یکی از بزرگترین جمعیت های یهودی های جهان رو داره با کنیسه و نماینده توی مجلس و مدرسه مخصوص خودشون و هزار تا چیز دیگه فقط فرق شون با یهودی های که تو عاشق شون هستی اینه که خیلی هاشون وطن پرستند نه نژاد پرست و کودک کش

حمید رضا
حمید رضا
7 ماه قبل

«از این وضعیت خیلی لذت می‌برم چرا که موقعیتی‌ست که می‌توانیم روشنگری کنیم و راهی بازکنیم و اگر اتفاقی منفی مانند توهین هم صورت بگیرد، واریزی به حساب معنوی است و همین توهین‌ها در آن دنیا از ما دستگیری می‌کند و ما را نجات می‌دهد.»
همین یه پاراگراف ثابت میکنه این آدم مشکل روحی روانی داره

سین
سین
7 ماه قبل

به مدیریت محترم مووی مگ:بنده با نام همیشگی کاربری (سین:گناه)مشتری قدیمی سایت خوبتون هستم.مدتی است به جناب اقای میم.ر در سایت شما فحاشی کرده ام…با توجه به اطلاع رسانی خود فحش خورده…ملتفت شدم برای فحاشی مبلغی در نظر گرفته شده که به بنده پرداخت نشده….با موساد تماس گرفتم گفتند باید مدرک داشته باشی…رفتم کامنتهای قدیمیم رو از سایتتون در بیارم…دیدم با تغیر شکل سایت…همه کامنتها پاک شده…با وکیلم صحبت کردم….لطفن یا اون کامنتها رو به من بدید برم از تلاویو پولشو بگیرم به یه زخمی بزنم یا مجبورم از خود شما به دادگاه صالحه شکایت و ازتون خسارت….اونهم نه ریال بلکه shekelبگیرم….ممنون

تمشک زرین
تمشک زرین
7 ماه قبل

یعنی ما که مجانی فحشش میدادیم ضرر کردیم؟!
از کجا باید بریم پولشو بگیریم:-))

هانا عباسی
Hanna
7 ماه قبل

شرایط در حد “اینا همش نواره” سال ۵۷ هست. اگر عقل توی سرش باشه با اینهمه پول مفتی که از جیب مردم این چند ماه گرفته می ره جایی دیگه، اسمش رو عوض می کن و در سکوت از زندگی و پولش لذت می بره. اما این قبیل افراد تا نابود نشن سرجاشون هستن.

فرزاد
فرزاد
7 ماه قبل

هر کی از تو تعریف کنه یا احمقه یا پول گرفته!!!

امین
امین
7 ماه قبل

اینا مشکا از نطفه دارن، این میرسلیم و نون خورای دیگه انقدر مال و خون مردم زیر دهنشون مزه کرده که دیگه ول کن نیستن.

احمد
احمد
7 ماه قبل

کلا در قاموس این جماعت چیزی به عنوان «مخالف من» وجود نداره. اینا خودشون و انقدر پاک و خوب و مدیر و مدبر میدونن که عملا هر کس با دیدگاه و رفتار و کارهای اینا مخالفت کنه یا از این ور و اون ور پول گرفته یا اینکه عقل درستی نداره که پیشرفتهای چشمگیر کشور در تمام عرصه ها رو نمیبینه. در طول تاریخ آدمهایی با این تفکرات وقتی قدرت رو به دست گرفتن، یک کشور و ملتی رو به خاک سیاه نشوندن؛ چون معتقدن اشکالی از سمت اونا وجود نداره و هر چی هست از بیرونه.

سالار
سالار
7 ماه قبل

فقط دوست دارم بدونم قیمتش چنده؟

سیسیلیا
سیسیلیا
7 ماه قبل

پول بگیر تویی

ارژنگ
ارژنگ
7 ماه قبل

اگه یه چند وقت از تلویزیون کنار بره و پول های میلیاردی بیت المال رو نگیره و مجبور بشه بره دنبال یه شغل شرافتمندانه ، یادش میره اسراییل کجا هست.