صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بیانیه بازیگران سریال «فرندز» درباره درگذشت متیو پری

بیانیه بازیگران سریال «فرندز» درباره درگذشت متیو پری

فرندز

ستارگان سریال کمدی برنده امی «دوستان» (Friends) پس از دو روز به درگذشت «متیو پری» در ۵۴ سالگی واکنش نشان دادند. «جنیفر انیستون»، «کورتنی کاکس»، «لیسا کودرو»، «مت له‌بلانک»، و «دیوید شویمر» با انتشار بیانیه مشترکی از طریق مجله «پیپل» یاد دوست و همکار خود را گرامی داشتند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در بخشی از این بیانیه آمده است:‌ «همه ما از فقدان متیو به‌شدت غمگینیم. فراتر از همبازی بودیم. ما یک خانواده‌ایم. حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد، اما در این لحظه می‌خواهیم سوگوار باشیم و این فقدان غیرقابل‌درک را هضم کنیم. به وقتش بیشتر خواهیم گفت، وقتی که بتوانیم. در حال حاضر، برای خانواده متی، دوستانش و همه کسانی که در سراسر دنیا او را دوست داشتند دعا می‌کنیم و به یادشان هستیم.»

پری شنبه این هفته در جکوزی خانه‌اش در لس‌آنجلس غرق شد و از دنیا رفت. او حدود یک دهه در سریال «دوستان» نقش «چندلر بینگ» را بازی کرده بود.

پیش از ستارگان سریال، «مارتا کافمن» و «دیوید کرین» پدید‌آورندگان و تهیه‌کنندگان «دوستان» به پری ادای احترام کرده بودند: «تا ابد شادی، نور و فراست درخشنده‌ای هستیم که او به همه لحظات بخشید – نه فقط به اثرش، بلکه به زندگی‌اش.» در بخش دیگری از بیانیه نویسندگان به نحوه نامگذاری اپیزودهای سریال ارجاع داده می‌شود: «واقعاً همان وقتی است که قلب ما می‌شکند.»

«سلما هایک» همبازی پری در فیلم «هجوم احمق‌ها» (Fools Rush In) نیز در اینستاگرام یاد پری را گرامی داشته و می‌گوید: «دو روز پیش، با این خبر باورنکردنی بیدار شدم که متیو پری دیگر در بین ما نیست. یکی دو روز نیاز بود تا این اندوه عمیق را هضم کنم. وقتی رؤیای مشترکی با کسی داشته باشی، پیوندی ویژه ایجاد می‌شود، و در کنار هم به سمت آن رؤیاها می‌روید.»

این فیلم کمدی رمانتیک به کارگردانی «اندی تننت» در سال ۱۹۹۷ اکران شد نقش یک زوج را بازی کردند که با پیامدهای رابطه جنسی خود روبرو می‌شدند.

هایک می‌نویسد: «بسیار تکان‌دهنده بود که متیو سال گذشته در استوری اینستاگرام گفت چقدر فیلم «هجوم احمق‌ها» را دوست دارد، و چرا فکر می‌کند آن فیلمی که با هم ساختیم شاید بهترین فیلم او باشد. با گذر سال‌ها، من و او آن دوران ارزشمند زندگی‌مان را با حس ژرف نوستالژی و قدرشناسی به یاد می‌آوردیم. دوست من، خیلی زود رفتی، اما به یاد سادگی، مقاومت و دل قشنگ‌ات هستم. بدرود، متیوی مهربان، هرگز فراموشت نمی‌کنیم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها