صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : «Godzilla Minus One» در سینماها رکورد شکست

«Godzilla Minus One» در سینماها رکورد شکست

Godzilla Minus One

فیلم «گودزیلا منهای یک» (Godzilla Minus One) که از ۳ نوامبر در ژاپن اکران شده رکورد سینماهای آیمکس را شکسته است. این فیلم که همزمان با «روز گودزیلا» به نمایش درآمده بر اساس گزارش «کام‌اسکور» به ۱ میلیارد ین معادل ۷.۸ میلیون دلار رسیده و با ۱.۲ میلیون دلار در سینماهای آیمکس رکورد پرفروش‌ترین افتتایحه یک لایو-اکشن ژاپنی را شکسته است. «گودزیلا منهای یک» علاوه بر چهارمین فیلم لایو-اکشن پرفروش تاریخ ژاپن در سینماهای آیمکس لقب گرفته است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، داستان فیلم در اواخر دهه ۱۹۴۰ قرار داده شده وقتی که گودزیلا به ژاپن حمله پس از شکست در جنگ جهانی دوم می‌کند. در این فیلم بازیگرانی چون «ریونوسوکه کامیکی»، «مینامی هامابه»، «یوکی یامادا»، «مونه‌تابا آئوکی»، «هیده‌تاکا یوشیوکا»، «ساکورا آندو» و «کارونوسوکه ساساکی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«پنج شب با فردی» (Five Nights at Freddy’s) یونیورسال و بلومهوس این هفته از ۲۱۷ میلیون دلار در سراسر دنیا عبور کرد و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ بلومهوس در ۲۹ کشور از جمله برزیل، آرژانتین، لهستان و شیلی تبدیل شد. این فیلم در ایتالیا ۴ میلیون دلار و در بلژیک ۹۰۰ هزار دلار فروخته و رتبه اول را به دست آورده است. پرفروش‌ترین بازارهای بین‌المللی «پنج شب با فردی» در هفته دوم مکزیک با ۱۶.۹ میلیون دلار، بریتانیا با ۱۰.۶ میلیون دلار، برزیل با ۷.۷ میلیون دلار، استرالیا با ۶.۵ میلیون دلار و آلمان با ۵ میلیون دلار بودند.

فیلم انیمیشن «ترول‌ها ۳» (Trolls Band Together) یونیورسال و دریمهوس در بازارهای جهانی ۱۳.۲ میلیون دلار از ۵۴ کشور به دست آورده و از ۵۷ میلیون دلار عبور کرده است. پرفروش‌ترین بازارهای بین‌المللی این فیلم تا امروز بریتانیا با ۱۵.۵ میلیون دلار، فرانسه با ۹ میلیون دلار، آلمان با ۴.۷ میلیون دلار، برزیل با ۴.۳ میلیون دلار و مکزیک با ۳.۵ میلیون دلار بوده‌اند.

فیلم «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» آخر هفته گذشته ۲۴ درصد کاهش فروش داشت و از ۱۱۹ میلیون دلار عبور کرد. پرفروش‌ترین بازارهای بین‌المللی این فیلم سه و نیم ساعته با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو»، «لیلی گلدستون» و «رابرت دنیرو» بریتانیا با ۹.۵ میلیون دلار، فرانسه با ۸.۲ میلیون دلار، آلمان با ۵.۶ میلیون دلار، اسپانیا با ۴.۲ میلیون دلار و استرالیا با ۳.۷ میلیون دلار بودند. فروش آیمکس تازه‌ترین ساخته اسکورسیزی تا امروز به ۱۱.۲ میلیون دلار رسیده است.

فیلم کنسرت «تیلور سوییفت: تور ادوار» (Taylor Swift: The Eras Tour) از فروش بین‌المللی ۶۵.۱ میلیون دلاری گذر کرده و در سراسر دنیا تا یکشنبه این هفته رکورد ۲۳۱.۱ میلیون دلار را ثبت کرده است. فروش آیمکس این فیلم تا امروز به ۱۵.۵ میلیون دلار می‌رسد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها