صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ریدلی اسکات: پیشنهاد ساخت فیلم های اَبَرقهرمانی را رد کرده ام / فیلم های خودم بهترند!

ریدلی اسکات: پیشنهاد ساخت فیلم های اَبَرقهرمانی را رد کرده ام / فیلم های خودم بهترند!

ریدلی اسکات

«ریدلی اسکات» که این روزها آماده اکران فیلم «ناپلئون» (Napoleon) با بازی «واکین فینیکس» و «ونسا کربی» می‌شود، در مصاحبه جدیدی با «ددلاین» فاش کرده است که چند مرتبه پیشنهاد کارگردانی فیلم‌های ابرقهرمانی را رد کرده است.

این کارگردان در بخشی از این مصاحبه می‌گوید «هوادار» فیلم‌های ابرقهرمانی نیست اما «چند بتمن خوب» ساخته شده‌اند. اسکات در پاسخ به این پرسش که آیا تا به حال به او فیلم‌های ابرقهرمانی پیشنهاد شده یا نه می‌گوید «چندین» پروژه را نپذیرفته است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این فیلمساز ۸۵ ساله می‌گوید: «بله، پیشنهاد شده، اما فقط گفتم نه، متشکرم. علاقه‌ای ندارم. دو یا سه فیلم ابرقهرمانی ساخته‌ام. به نظر من سیگورنی ویور در فیلم «بیگانگان» (Aliens) ابرقهرمان است. راسل کرو در «گلادیاتور» (Gladiator) ابرقهرمان است. هریسون فورد در «بلید رانر» (Blade Runner) ابرضد-قهرمان است. تفاوت این است که داستان لعنتی این فیلم‌ها بهترند.»

اسکات اضافه می‌کند: «نوشتن یک داستان کامیک-استریپ و تبدیل موفقیت‌آمیزش به یک فیلم بسیار دشوار است.»

او در سال ۲۰۲۱ به «نیویورک تایمز» فیلم‌های ابرقهرمانی را «ملال‌آور و مزخرف» خوانده بود: «فیلمنامه‌هایشان هیچ خوب نیستند. چرا داستان‌های بهتری ندارند؟ بیشتر به واسطه جلوه‌های ویژه نجات پیدا می‌کنند.»

اسکات «ناپلئون» را طی ۶۰ روز ساخته و «گلادیاتور ۲» را در حال فیلمبرداری دارد، در بخش دیگری از مصاحبه با «ددلاین» می‌گوید فیلم بعدی‌اش یک وسترن خواهد بود و در ماه مارس فیلمبرداری خواهد شد. او از داستان وسترن جزئیاتی فاش نکرده و می‌گوید فیلمی تاریخی با فیلمنامه‌ای مثل «مشروبی که بی‌نقص تقطیر شده» است و دو ستاره آماده ملحق شدن به آن.

انتظار می‌رود این وسترن اقتباسی از رمان «اشباح بروکن لند» (Wraiths of the Broken Land) نوشته «اس. کریگ زالر» باشد که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و داستانی در اوایل قرن بیستم مکزیک و درباره دو خواهر روایت کرد که ناخواسته به روسپی‌گری وادار می‌شوند و دو برادر و پدر آن‌ها برای نجاتشان به مقابله با یاغیانی که از یک برده سابق، یک بومی و یک تفنگدار تشکیل می‌شوند برمی‌خیزند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لوتر
لوتر
5 ماه قبل

سه فیلمی که بهش اشاره کرده از بهترین فیلم های تاریخ سینما هستند و کل مارول می زارن تو جیبشون

FFFF
FFFF
5 ماه قبل

ریدلی جان، نصف کارنامه‌ات مزخرف محضه!
سعی نکن فسیلبازان خدازده رو با اون طفلکی هایی که گلادیاتور رو بهترین فیلم تاریخ می‌دونن هم صدا کنی چون یهو میبینی که فیلم جدید تو هم مثل فیلم عمو مارتی شکست سنگینی خورد ها! 😆

FFFF
FFFF
5 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

حالا که ری اکشن مورد نظر رو با این دیسلایک ها گرفتم چندتا فکت علمی تر از پست جدید سایت تقدیمتون میکنم چون اذیت کردن فسیلبازا لذت داره:
همین فیلم جدید ریدلی نقدهای متوسط گرفته و بعید هم نیست در گیشه کتلت بشه و از حالا میشه گفت یه فیلم فراموش شدنیه. کسانی که دارن حمایت میکنن همون …منوسفر و عشق ابواندرو (که هنو منتظرم عمو مارتی فیلم زندگیشو بسازه) هستن که فیلم قبلی اسکات میگفتن که woke شده چون به مشکلات زنان در قرون وسطی پرداخته (اون فیلم هم البته در گیشه به خاک رفت) الان میگن رسانه جریان اصلی از ناپلئون کوتول، میترسه چون مرد آلفایه!! 😂

noboddy
noboddy
5 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

برو بخواب حالت خوش نیست