صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اعتراض نویسنده «I Am Legend» به مخالفین واکسیناسیون با استناد به فیلمش!

اعتراض نویسنده «I Am Legend» به مخالفین واکسیناسیون با استناد به فیلمش!

ویل اسمیت من یک افسانه هستم

«آکیوا گلدزمن» نویسنده «من افسانه‌ام» (I Am Legend) در شبکه‌های اجتماعی از استناد مخالفان تزریق واکسن ویروس کرونا به فیلم او انتقاد کرده است. مخالفان واکسن این فیلم بلاک‌باستر با بازی «ویل اسمیت» که در سال ۲۰۰۷ اکران شد را یکی از علت‌های تزریق نکردن واکسن یا دست کم بدبینی به تزریق آن می‌دانند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اما مقاله‌ای که «نیویورک تایمز» اخیراً منتشر کرده و علت مقاومت ساکنین نیویورک در مقابل تزریق واکسن را بررسی کرده، توجه گلدزمن را معطوف کرده است. در این گزارش آمده است: «یکی از کارکنان می‌گوید نگران است چون فکر می‌کند که واکسن باعث شده شخصیت‌های فیلم «من افسانه‌ام» به زامبی تبدیل شوند. بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی نیز داستان آن فیلم را علت مخالفت خود با واکسن بیان کرده‌اند. اما تبدیل شدن مردم به زامبی در آن فیلم به دلیل شیوع ویروسی ژنتیکی و دست‌کاری شده بود، نه یک واکسن.»

گلدزمن به این مقاله واکنش نشان داده و در صفحه توییتر خود می‌نویسد: «وای. خدای. من. این یک فیلم است. از خودم ساخته‌ام. این فیلم. واقعی نیست.»

گلدزمن فیلمنامه «من افسانه‌ام» را با همکاری «مارک پروتوسویچ» بر اساس رمانی به همین نام نوشته «ریچارد متسون» که در سال ۱۹۵۴ منتشر شده بود به نگارش درآورد. اسمیت در این فیلم نقش یک ویروس‌شناس عضر ارتش آمریکا را بازی می‌کند که آخرین بازمانده شیوع ویروسی است که مردم نیویورک را به زامبی تبدیل کرده. این شخصیت روزها در جستجوی درمان ویروس تلاش است و شب هنگام خودش را از زامبی‌های آدم‌خوار پنهان می‌کند.

همان‌گونه که گلدزمن می‌گوید داستان فیلم هیچ ارتباطی با واکسیناسیون ندارد. در یکی از صحنه‌های ابتدایی فیلم پزشکی با بازی کوتاه «اما تامپسون» در حال مصاحبه است و توضیح می‌دهد که با تغییرات ژنتیکی راهی برای درمان سرطان یافته. «من افسانه‌ام» دسامبر سال ۲۰۰۷ افتتاح شد و ۷۷ میلیون دلار در هفته اول و ۵۸۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

 

 

مطالب پیشنهادی:

بهروز افخمی: ماسک زدن به بهانه کرونا اشتباه و توطئه آمریکا و انگلیس است! + ویدئو

جیم کاوزیل پس از یک مصاحبه به تئوری توطئه متهم شد!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها