صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تصویر جسی پینکمن و والتر وایت در «Better Call Saul» منتشر شد

تصویر جسی پینکمن و والتر وایت در «Better Call Saul» منتشر شد

better call saul breaking bad

(این متن دارای اسپویل است) سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) سرانجام تأیید کرد که یکی از شخصیت‌های محبوب «برکینگ بد» (Breaking Bad) چه سرنوشتی پیدا کرده است.

این سریال پیش‌درآمد در فصل ششم و پایانی با اپیزودی تحت عنوان «برکینگ بد» فاش کرد که «هیول بابینو» با بازی «لاول کرافورد» بادیگارد «سال گودمن» با بازی «باب اودنکرک» چه سرنوشتی پیدا کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «هیول بابینو» آخرین بار در «برکینگ بد» در یک مخفی‌گاه دیده شده بود، اما در «بهتر است با سال تماس بگیرید» چند بار مقابل دوربین آمد. با این حال، سریال هیچ‌گاه فاش نکرده بود که او چه سرنوشتی پیدا کرده است.

در اپیزود «برکینگ بد» که داستانش پس از وقایع سریال اصلی قرار داده شده، «سال گودمن» از دستیار سابقش می‌شنود. وقتی گودمن می‌پرسد هیول کجاست به او می‌گویند: «به گمانم به خانه‌اش در نیوارلئانز برگشته. دی‌ای‌ای به جرم شهادت دروغ یا چنین چیزی بازداشت کرده بود. آخرین بار شنیدم که آزاد شده.»

«توماس شناز» کارگردان این قسمت به «اینترتینمنت ویکلی» در مورد این ارجاع می‌گوید: «عجیب بود. احساس کردم که می‌خواهم یک نفر از آن دنیا آزاد شود و به شکلی خوشحال باشد. با تصاویر غیرواقعی هیول را فریب دادند و به او در مورد آن شرایط دروغ گفتند، بنابراین به نظر می‌رسید که بهترین شخصیتی که می‌تواند از همه این اتفاقات خلاص شود او باشد.»

«بهتر است با سال تماس بگیرید» ۸ و ۱۵ آگست با پخش دو اپیزود دیگر از ای‌ام‌سی به پایان می‌رسد. «وینس گیلیگان» پدید‌آورنده «برکینگ بد» و «پیتر گولد» این دو قسمت را کارگردانی می‌کنند.

صفحه توییتر رسمی «بهتر است با سال تماس بگیرید»، امروز چهارشنبه (۳ آگست) تصویر رسمی بازگشت «والتر وایت» (برایان کرانستون) و «جسی جیمز» (آرون پال) به دنیای «برکینگ بد» را منتشر کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها