صفحه اصلی > پنج برتر : 5 پوستر فیلم که به دلیل اشتباه در طراحی به شهرت رسیده اند!

5 پوستر فیلم که به دلیل اشتباه در طراحی به شهرت رسیده اند!

پوستر فیلم

در تاریخ سینما پوستر فیلم زیادی تولید شده است که در کنار فیلم ها به شهرت رسیده اند. اما برخی از این پوسترها صرفاً به دلیل اشتباهات در طراحی مشهور و دستمایه شوخی کاربران در فضای مجازی شدند.

به همین بهانه، در این 5 برتر به «پنج پوستر فیلم که به دلیل اشتباه در طراحی به شهرت رسیده اند» پرداخته ایم.

5 – «The Dark Knight»

5 – «The Dark Knight»

یکی از دلایلی که پوستر فیلم «The Dark Knight» به شهرت رسید این بود که در آن، بتمن دقیقاً در مقابل فریم پنجره قراره گرفته بود و در حال تماشای شهر بود! شاید بهتر بود که حداقل آن فریم حذف شود تا اَبَرقهرمان مشهور به راحتی شهر را ببیند!

4- «300»

4- «300»

نمایش فیلم «300» اظهار نظرهای گوناگونی را برانگیخت و مخصوصاً در ایران بسیار مورد انتقال قرار گرفت. اما یکی از ایراداتی که به فیلم وارد شد، طراحی پوستر رسمی فیلم بود که در آن شمشیر به نوعی، در درون مچ شخصیت اصلی داستان قرار گرفته بود که در نوع خودش عجیب بود!

3- پوستر فیلم «Going the Distance»:

3- پوستر فیلم «Going the Distance»:

نکته عجیبی که درباره پوستر فیلم « Going the Distance» مطرح است این بود که دست خانم بازیگر چطور به پشت گردن بازیگر مرد رسیده! ظاهرا طراح پوستر زمانی که در حال خلق این پوستر بود، توجه چندانی آناتومی بدن بازیگر زن نداشته است!

2- «Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I»:

2- «Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I»:

فیلم « Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I» یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینماست و طرفداران «هری پاتر» عاشق آن هستند. اما در طراحی پوستر مشهور فیلم ایرادی وجود داشت که در آن زمان باعث ایجاد شوخی های زیادی شد و آن این بود که به نظر می رسد بخشی از سر دنیل ردکلیف در پوستر در بیرون از در مترو قرار دارد و در واقع، مشخص نیست که او در داخل است یا خارج!

1- « Gulliver’s Travels»:

1- « Gulliver’s Travels»:

در پوستر فیلم « Gulliver’s Travels»، جک بلک توسط اهالی لی لی پوت به زمین بسته شده است و همه چیز عادی به نظر می رسد اما زمانی که کمی روی دهان جک بلک زوم می کنیم، می بینیم که دندان های او توسط طراح پوستر نادیده گرفته شده است. شاید گالیور در این پوستر متعجب شده باشد اما دلیل نمی شود که دندانش در طراحی نادیده گرفته شود!

 

مائده اکبریان

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ساکن
ساکن
4 ماه قبل

اول عذرخواهی بابت اسپم
یه پیشنهاد برای سایت درجه یک مووی مگ
یه چند وقتیه که کاربرها با مطالعه نقد ها این ایراد رو وارد میکنن که فقط داره نقاط منفی بیان میشه و بالاخره بیان همه جوانب یه ارزیابی منصفانه تر ارائه میده.
پیشنهاد میکنم تو چند بخش مثل بهترین سریال بهترین رئالیتی شو بهترین فیلم بهترین بازیگر و کارگردان وموسیقی متن و… یه نظرسنجی بزرگ و حرفه ای برای 45 روز پایان سال بذارید.اگر پیشنهادم مقبول افتاد لینک رو تو صفحه اصلی بذارید تا مشارکت بالا بره. ممنون

سنکوپ
سنکوپ
4 ماه قبل
پاسخ به  مووی مگ

منظور من بهترین های سال بود البته با نظرسنجی