صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پونام پاندی، بازیگر زن هندی مرگ خود را جعل کرد!

پونام پاندی، بازیگر زن هندی مرگ خود را جعل کرد!

پونام پاندی

«پونام پاندی» مدل و بازیگر هندی که مرگ خود را در یک اقدام تبلیغاتی برای افزایش آگاهی در مورد سرطان رحم جعل کرده بود، از عمل خود دفاع کرد و در یک شبکه‌های اجتماعی گفت که به تأثیر آن «افتخار» می‌کند. او شنبه گذشته در اینستاگرام تأیید کرد که هنوز زنده است.

صفحه اینستاگرام او به ۱.۳ میلیون دنبال‌کننده گفته بود: «امروز صبح سختی برای ماست. با کمال تاسف به اطلاع شما می‌رسانیم که پونام عزیزمان را بر اثر سرطان دهانه رحم از دست داده‌ایم. هر موجود زنده‌ای که با او برخورد کرد با عشق محض و مهربانی روبرو شد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، نمایندگان پاندی با انتشار بیانیه‌هایی در مطبوعات مرگ او را تأیید کرده بودند در حالی که همکارانش در شبکه‌های اجتماعی یادش را گرامی داشتند. اما کاشف به عمل آمد که پاندی زنده است و مرگ خود را در جهت رشد آگاهی درباره سرطان رحم جعل کرده است.

او شنبه این هفته تأیید کرد که زنده است و از هوادارانش عذرخواهی کرد: «بله، مرگم را جعل کردم. زیاده‌روی بود، می‌دانم. اما ناگهان همه ما در مورد سرطان دهانه رحم حرف می‌زنیم. این‌طور نیست؟ به تأثیری که خبر مرگم داشت افتخار می‌کنم. سرطان دهانه رحم برخلاف بسیاری از سرطان‌های دیگر با واکسن اچ‌پی‌وی و آزمایش‌های زودهنگام قابل پیش‌گیری است.»

پاندی در جای دیگری از اقدام خود دفاع کرده و می‌گوید: «راحت باشید و اظهار ناامیدی کنید – درک می‌کنم. اما این فقط یک حرف نیست، در عوض تمام بدنم را برای مبارزه با سرطان رحم به خدمت گرفتم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد جواد
محمد جواد
2 ماه قبل

Women