صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگر زن فیلم «Blow» جانی دپ را به بد رفتاری متهم کرد

بازیگر زن فیلم «Blow» جانی دپ را به بد رفتاری متهم کرد

جانی دپ

«جانی دپ» از سوی «لولا گلاودینی» بازیگر فیلم «کوکائین» (Blow) به بدرفتاری متهم شد. بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) در این فیلم به کارگردانی «تد دمی» که در سال ۲۰۰۱ اکران شد نقش «جرج جانگ» قاچاقچی مواد مخدر در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ را بازی کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، گلاودینی ۵۲ ساله که نقش کوتاهی در «کوکائین» بازی کرده در پادکست «فرشتگان حقیقت نیرومند» (Powerful Truth Angels) به یاد می‌آورد که در اولین روز حضورش در صحنه توسط دپ «سرکوفت» خورده است: «درست در روز اول، حتی در آن زمان با جانی دپ ملاقات نکرده بودم. روی یک پوست خرس با بیکینی بودم. تد دمی آمد و به من گفت: «خیلی خوب لولا، وقتی جانی دپ این کلمه را گفت، می‌خواهم جوری بخندی که گویی خنده‌دارترین حرف را به تو زده.» در پس‌زمینه بودیم، پس‌زمینه عمیق.»

او ادامه می‌دهد: «[دپ] مونولوگ خودش را گفت و من هاها خندیم. و جانی دپ به سمت من قدم زد، انگشتش را در صورت من کرد – در حالی که با بیکینی روی زمین بودم – و گفت: «فکر می‌کنی چه خری هستی؟ خفه شو. دارم سعی می‌کنم جملات لعنتی‌ام را بگویم، و تو تمرکز لعنتی‌ام را به هم می‌زنی. احمق لعنتی. هنوز فکر می‌کنی خنده‌دار است؟ حالا خفه می‌شوی؟ حالا می‌توانی خفه شوی؟ همین‌طور که الان ساکنی، به همین شکل لعنتی بمان.»»

گلاودینی اضافه می‌کند: «اولین فیلم استودیویی من بود، تا آن زمان فقط در فیلم‌های مستقل بازی کرده بودم. و ستاره‌ای همکار من بود که او را الگو قرار می‌دادم، کسی که از همکاری با او هیجان‌زده بودم، توی صورتم به من سرکوفت زد. تنها چیزی که به ذهنم می‌آمد این بود: «گریه نکن، گریه نکن، گریه نکن.»

بازیگر به یاد می‌آورد که پس از مشورت با پدرش تصمیم گرفته از این فیلم جدا نشود و اضافه می‌کند که دپ از او به شکلی عذرخواهی کرده که شباهتی به عذرخواهی نداشته است: «گفت:‌ «می‌دانی که باید با لهجه بوستونی حرف بزنم، و این خیلی آزارم می‌دهد.»»

دپ هفته پیش تصویری ویرایش شده از «رابرت داونی جونیور» در کنار خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت تا اسکار دوست قدیمی‌اش برای «اوپنهایمر» (Oppenheimer) را تبریک بگوید اما پس از دریافت واکنش‌های منفی آن تصویر را حذف کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
1 ماه قبل

‘جانی’ شده مرکز سیبل…
بیچاره عمو جانی (البته نه اون عمو جانی)!!!!!!

محمد جواد
محمد جواد
1 ماه قبل

امبر هرد فن یافت شد

محمد
محمد
1 ماه قبل

نمیدونم چطوریه اونجا بعد چند دهه از یه اتفاق یادشون میفته بدرفتاری یا تجاوزی رو بگن؟

فرزاد
فرزاد
1 ماه قبل
پاسخ به  محمد

بدرفتاری و تجاوز زیاده؛ اولویت بندی میکنن!!!

TTT
TTT
15 روز قبل
پاسخ به  محمد

فکر کن

FFFF
FFFF
1 ماه قبل

“در صحنه توسط دپ «سرکوفت» خورده است”

برو بابا
عنبر هرد بهت پول داده یا چی؟!

Rangarang
Rangarang
1 ماه قبل

بازیگران زن چه گیر سه پیچی دادن به جانی دپ !؟ 😐