صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : انتشار ویدئویی عجیب از یکتا ناصر خبرساز شد/ منوچهر هادی دخترم را دزدیده!

انتشار ویدئویی عجیب از یکتا ناصر خبرساز شد/ منوچهر هادی دخترم را دزدیده!

یکتا ناصر

انتشار ویدئویی از یکتا ناصر، بازیگر سینما و تلویزیون، در ساعات پایانی سال ۱۴۰۲ در حالی که بر سر سفره هفت‌سین گریه می‌کرد و می‌گفت همسر سابقش دختر خردسال او را «دزدیده»، واکنش‌هایی در رسانه‌های اجتماعی برانگیخته است.

خانم ناصر در این ویدئو در حالی که اشک می ریزید اعلام کرده که همسر سابقش (منوچهر هادی) دخترشان را ربوده است!

یکتا ناصر همچنین در این ویدئو اعلام کرده که «۱۰ سال کتک خورده» و «دو سال است جدا شده»، می‌گوید به «قانون» امید داشته است.

در همین خصوص خواهر منوچهر هادی با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی به این ادعای یکتا ناصر پاسخ داد.

خواهر منوچهر هادی با انتشار پستی نوشت:

«سلام یکتا جون چرا چنین حرفی می‌زنی همسرتون همه جوره ساپورتتون می‌کنه درسته جدا شدین ولی خدایی براتون کم نمی‌ذاره ایشون با یک ساک لباس از منزلشون که به نام شما ثبت کرده بود رفت و همه داراییشو برای رفاه شما و سوفیا گذاشت ضمناً شما بدون اطلاع ایشون رفتین طلاق گرفتین چون حق طلاق داشتین بعد از یک هفته مادرتون به مادر شوهرتون زنگ می‌زنن و میگن بیا پسرت رو از خونه دخترم ببرین

به رواتی فراروز؛ واقعا اشتباه کردی عزیزم همه زن و شوهرها اختلاف دارن دلیل بر جدایی نمی‌شه شما عاشق همدیگه بودین آخه چرا باید اینجوری می‌شد حداقل به خاطر دخترتون نباید چنین تصمیمی می‌گرفتین ضمناً آقای هادی هیچ وقت چنین کاری نمی‌کنه چرا می‌گین دخترم رو دزدیده چرا این لفظ رو به کار می‌برید خواهشاً این پستتون رو حذف کنید نه در شأن شما و نه ایشونه»

خواهر منوچهر هادی

در همین حال، خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه با انتشار متنی نسبت به موضوع آدم ربایی که توسط خانم یکتا ناصر مطرح شده پاسخ داد.

این خبرگزاری نوشت:« در حال حاضر موضوع عنوان شده فقدان یا آدم ربایی نیست و آنطور که خانم یکتا ناصر اعلام نموده حضانت با وی بوده و حسب دستور موقت دادگاه خانواده پدر حق ملاقات هفته‌ای یک ساعت در کلانتری را داشته است با توجه به سن دختر مشترک که ۷سال و سه ماه است و ادعای خانم ناصر مبنی بر اخذ دستور موقت از دادگاه در این خصوص در صورت صحت ادعای خانم ناصر یکتا، به شکایت خانم یکتا ناصر در خصوص عدم تحویل طفل سپرده شده در موعد و مکان مقرر برابر مقررات رسیدگی می‌شود.

براساس این گزارش خانم بازیگر در رابطه با ادعای اخیر خود تاکنون مراجعه‌ای به دادگستری نداشته است و صرفا شکایت خود را در کلانتری ثبت کرده است و پرونده در حال پیگیری است.

در رابطه پرونده جدایی خانم ناصر از همسرش هم پیشتر از سوی دادگاه رسیدگی کننده، حکم مقتضی و قانونی صادر شده و برای دو طرف پرونده حق و حقوقی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ براساس تاکیدات رئیس قوه قضاییه در ایام نوروز شعب کشیک در دادسرا‌ها و محاکم دایر و فعال است.»

منوچهر هادی یکتا ناصر

در نهایت، پس از کمتر از یک روز، منوچهر هادی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به ویدئوی منتشر شده واکنش نشان داد و متنی منتشر کرده است.

منوچهر هادی در واکنش به این ادعا در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

“یکتا مادر بچه منه و‌ من با دستور مستقیم از دفتر دادگاه با هماهنگی و توافق بچه رو‌از دستان خود مادر تحویل گرفتم با تبریک سال نو به مدت چهار روز از چهارم تا اخرتعطیلات هم بچه پیش مادرشه.

اگر قرار من انچه شما میگید باشم و یکطرفه قضاوت شم اشکال نداره کامنت من با شجاعت بازه .

خیلی چیزها هست که نمیشه گفت

بخاطر دخترم بخاطر آبروی مادر دخترم

شما قضاوت کنید هر چی دوست دارید بنویسید و من هیچ گله ای ندارم.

کل اتفاق اینه چهار روز بچه پیش منه چون من از پنجم سر کارم و‌مادرش خونه اس همین بخدا چیز دیگری نیست

اگه این اسمش دزدیه من کثیف عالم

اگر ایشان به دلیل ناخوش احوالی و برخورد احساسی این ویدئو رو‌گذاشتن خودشون مقصرن و حتمن در دادگاه اعاده حیثیت میشه و باید پاسخ بدن و باید در همین صفحه شخصی ایشان عذرخواهی کنند بابت تمام دروغها و‌ تشویش اذهان علیه بنده ایشان باید پاسخگو باشند. البته از همین الان من بخشیدم ایشان را. اگر هم دادگاه من را متهم کرد گردن من از مو باریک تر فقط و فقط قانون قانون و قانون

امیدوارم حال مادر بچه خوب باشه و‌نگران نباشه هم تلفن هست هم ویدئو کال هست

اصلن شرایط بغرنجی وجود نداره

بهترین و شادترین لحظات زندگیشو سوفیا داره میگذرونه و چهارم فروردین‌پیش مادرشه.

به شرف و احترام همه مادران از سمت من کل اتفاق همینه

بازم عرض میکنم به احترام سوفیا و آبروی مادرش چیزهایی هست که من سکوت میکنم . البته که مادر سوفیا نجیب و خانوم هستن و در تمام مدت زندگیمون متعهد و وفادار بودند.مشکلات ما چیزهای دیگری بود که اصلن صلاح نیست اینجا گفته بشه.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمشک زرین
تمشک زرین
1 ماه قبل

گریه و فیلم برداری؟آخه بازیگر خوبی هم نیستن بتونن به ملت بقبولونن!!
مث فیلم هاش چیپ!سطحی! توهین آمیز!

محمد جواد
محمد جواد
1 ماه قبل

یاد دادگاه جانی دپ و امبر هرد افتادم 😁😁
قصدم اینه یه روز اگه سلبریتی شدم دی‌کاپریو رو الگوی خودم قرار بدم و اصلا سمت ازدواج نرم
چون مثل اینکه برای مردان مشهور و موفق حتی ثروتمند مثل بیل گیتس ازدواج یه بیزینس از پایه شکست خوردست

فرزاد
فرزاد
1 ماه قبل

نه به اون عکس ها و ژست های لوس و مسخره‌ی جلوی دوربین واسه‌ی مردم، نه به این گریه ها و کولی بازی جلوی دوربین دوباره واسه‌ی مردم!
بی دلیل نیست که میگن:
ظاهر زندگی بقیه رو با باطن زندگی خودتون مقایسه نکنید!