صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : الیویا کولمن: اگر نامم الیور بود دستمزد بیشتری می گرفتم!

الیویا کولمن: اگر نامم الیور بود دستمزد بیشتری می گرفتم!

الیویا کلمن

«الیویا کولمن» از اختلاف دستمزد میان بازیگران زن و مرد در هالیوود گفته است. بازیگر برنده اسکار «سوگلی» (The Favourite) در سی‌ان‌ان با «کریستین امان‌پور» به گفت‌وگو نشسته است.

کولمن می‌گوید: «اجازه بدهید درباره اختلاف دستمزد حرف نزدم، اما بازیگران مرد بسیار بیشتر دریافت می‌کنند چون عادت دارند بگویند مخاطب را جذب می‌کنند. این ادعا در واقع دهه‌هاست که حقیقت ندارد اما هنوز از آن به عنوان دلیلی برای پول ندادن به زنان به اندازه همتایان مرد استفاده می‌کنند.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، وقتی امان‌پور می‌پرسد که آیا او به رغم دریافت جوایز معتبر قربانی این تبعیض است یا نه می‌گوید: «این را می‌دانم که اگر اسم من الیور کولمن بود، درآمد لعنتی بسیار بیشتری نسبت به الان داشتم. می‌دانم که یک اختلاف دستمزد به ۱۲ هزار درصد می‌رسد.»

پیش از کولمن، «تاراجی پی. هانسون» از بی‌ارزش شمردن شدن بازیگران سیاه در هالیوود انتقاد کرده و گفته بود: «آدم خسته می‌شود. می‌شنوم که می‌گویند: ‌«خیلی کاری می‌کنی.» خوب، باید بکنم. دخل و خرج جور در نمی‌آید. وقتی شروع می‌کنید به زیاد کار کردن، یک گروه تشکیل می‌دهید و هزینه‌های سنگین ایجاد می‌شود. ما به تنهایی بازیگری نمی‌کنیم. یک گروه کامل پشت ماست. باید پول آن‌ها را بدهید.»

کولمن از ۲۹ مارس فیلم «نامه‌های کوچک شیطنت‌آمیز» (Wicked Little Letters) را در سالن‌های سینما دارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرندز
فرندز
30 روز قبل

تو سال های اخیر الیویا کولمن یکی از بهترین بازیگرای زن هالیوود بوده. چقدر کارش درسته این آدم. اگه بخوام دوتا بازیگر زن رو تو این ده سال گذشته انتخاب کنم. کیت بلانشت و الیویا کولمن رو انتخاب میکنم. بازی بد ندیدم ازش

فرزاد
فرزاد
1 ماه قبل

اگه الویه بودی میخوردنت!!!

Nima
Nima
1 ماه قبل

ربطی به خوب بازی کردن نداره. الان تاجاییکه حداقل به گیشه مربوط میشه، کلا «سوپراستار» های کمی تو سینمای هالیوود داریم و مدت هاست اینطوریه. Ip ها و شخصیت های مطرح و نوستالژیک در فرهنگ عامه و کشش های فرهنگی (اینکه در فضای مجازی چو میندازن که حتما باید از یه سری فیلم به یه شکل خاص حمایت بشه مثل پدیده باربنهایمر) در حکم سوپراستار های جذب کننده مردم به سالن های سینما تو ده پونزده سال اخیر بودند که مورد آخر تو دهه ۲۰۲۰ حرف اول رو زده و مثلا خودِ مارگو رابی بخاطر موفقیت باربی الان ثروتش سه برابر دوسال پیش همین موقع شده و کسی مثل تام کروز که میگن آخرین سوپراستار واقعی هالیوود هست و مأموریت غیرممکن هم یه ip بسیار با قدمت و اصالت در سینما، فیلمش به باربی شکست میخوره!
تو زمانی که سودآوری فیلم ها نسبتاً بهتر بود میدیدیم کسانی مثل جنیفر لارنس، ایمی شومر، ملیسا مک‌کارتی و کمرون دیاز دستمزد های آنچنانی داشتند که رویای خیلی از بازیگران مرد کمتر معروف بود ولی بعضی از اینها باز شاکی بودن که چرا بالاترین رقم دستمزد ها تو این بیزنس رو مرد ها میگیرن!!! حالا اینکه آیا این نتیجه یه سیستم بازاریابی رقابتی سالم هست و مردها حقیقتا بیشتر سودمند هستند در سینما یا اینکه یه تبعیضی وجود داره که عمداً زنها رو پایین تر نگه میداره نمی‌دونم، بستگی داره از کی بپرسی!

محمدجواد
محمدجواد
1 ماه قبل

شایدم چون خوب بازی نمی کنی که خوب بهت پول نمیدن😬

Shadi
Shadi
1 ماه قبل
پاسخ به  محمدجواد

دیگه حالا که خودتو لو دادی که از فیلم و سریال هیچی بارت نیس لااقل درمورد یکی ک میخوای انتقاد کنی برو دو تا کاراشو ببین …. اولیویا یکی از بهترین بازیگرای حال حاضره کافیه دو تا نقششو ببینی و با هم مقایسه کنی

محمد جواد
محمد جواد
1 ماه قبل
پاسخ به  Shadi

خب دوستان مشکل حل شد …
شادی ۱۳ ساله از کهکولیه و بویراحمد شهرستانبویراحمد گچساران بعد از حل کردن پیک نوروزی حکم کرد که الیویا کولمن بازیگر خیلی خیلی خوبیه و لیاقتش قراردادهایی با سقف میلیارد دلاری هست و تمام منتقدان،تهیه کنندگان و سرمایه گذاران هالییوودی در اشتباه هستند.