صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : واکنش وزیر ارشاد به اکران فیلم « آرگو »

واکنش وزیر ارشاد به اکران فیلم « آرگو »

IMAGE634863360538391403

سیدمحمد حسینی می‌گوید فیلم «آرگو» با نگاه غربی و برابر با اهداف آنان ساخته شده و این وظیفه اهالی فرهنگ و هنر را برای تولیدهای ارزشی و بامحتوا دوچندان می‌کند.

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر به جنگ تبلیغاتی غرب علیه ایران از طریق ساخت فیلم‌هایی چون «آرگو» اشاره کرد که در ادامه می‌خوانید.

– متاسفانه تولیدهای سینمایی و فرهنگی و هنری کشورهای غربی با هدف همراهی جوانان ایران و اسلامی با هدف وخواسته‌های شوم آنان ساخته می‌شود و آنان با این آثار بی‌ارزش درصدد القای فرهنگ‌های خود ساخته غربی به جوانان کشور هستند.

– هنرمندان ایرانی بار‌ها با درخشش در جشنواره‌های متعبر بین‌المللی توانمندی‌های فردی و گروهی را به اثبات رسانند و در شرایط حساس کنونی نیز توان مقابله با تولیدهای بی‌محتوای فیلمسازان غربی را دارند.

– اثرگذاری فیلمسازان ایرانی زمانی در کشور مخاطبان جوان خود را بازخواهد یافت که به نیازهای آنان با نگاه عالمانه و آگاهانه پاسخ دهد تا به سمت تولیدهای غربی تمایل پیدا نکنند.

– خوشبختانه بسترهای لازم در این بخش در همه مناطق کشور فراهم است و از جشنواره فیلم کوتاه وارش نیز می‌توان به عنوان نمونه‌ای توانمندی فیلمسازان جوان در ابعاد مختلف یاد کرد.

– غربی‌ها در اقدام یک اهانت‌آمیز دیگر فیلم سینمایی «آرگو» را که به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان ایرانی در سال 58 اشاره دارد، با نگاه غربی و آنگونه که اهداف آنان بیان شده، توسط کمپانی آمریکایی برادران وارنر به تصویر کشیده‌اند.

– در هر صورت کشورهای غربی همچنان در صدد پیاده کردن اهداف شوم خود در جنگ تبلیغاتی علیه ایران هستند و این وظیفه اهالی فرهنگ و هنر را برای تولیدهای ارزشی و بامحتوا دوچندان می‌کند.

خبرآنلاین

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها