صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تاریخ اکران قسمت جدید « لاک پشت های نینجا » اعلام شد

تاریخ اکران قسمت جدید « لاک پشت های نینجا » اعلام شد

13910917000176 PhotoA

نسخه جدید و احیا شده اکشن ماجراجویانه و کمدی «لاک‌پشت‌های نینجا» ماه آوریل سال جاری میلادی در شهر نیویورک جلوی دوربین می‌رود.

کلید فیلم‌برداری «لاک‌پشت‌های نینجا»ی جدید در حالی زده می‌شود که مدت‌هاست بحث تولید آن مطرح است.

مایکل‌ بی تهیه‌کننده این کمدی اکشن که مدت‌ها بود خبری درباره این پروژه منتشر نکرده بود، اطلاع‌رسانی درباره آن را آغاز کرده است.

کارگردان نسخه جدید و احیا شده این مجموعه فیلم موفق دهه هشتاد میلادی را جاناتان لیبزمن -کارگردان «نبرد لس‌آنجلس» و «خشم تایتان‌ها» -به عهده دارد.

مایکل‌ بی می‌گوید شهر نیویورک فقط لوکیشن اصلی «لاک‌پشت‌های نینجا»ی جدید نیست و فضای آن،کمک زیادی به قصه فیلم و پیشبرد داستان آن می‌کند.

به این ترتیب، این شهر قدیمی به صورت یکی از کاراکترهای قصه فیلم در می‌آید و نقش مهمی در تعریف قصه و ماجراهای آن بازی خواهد کرد.

کلید فیلم‌برداری فیلم در حالی کمتر از سه ماه دیگر زده می‌شود که هنوز بازیگران بخش زنده فیلم انتخاب و به رسانه‌‌های گروهی معرفی نشده‌اند.

این فیلم با کمک تکنولوژی جدید کامپیوتری تولید شده و به شکل زنده/ انیمیشن ساخته خواهد شد .صحنه‌های انیمیشن فیلم با کمک تکنولوژیCGI خلق خواهد شد.

در عین حال، 4 بازیگر هم با به تن کردن لباس لاک‌پشت‌های نینجا، نقش چهار کاراکتر اصلی ماجرا لیوناردو، دونالتو ، میکل آنجلو و رافائل را بازی خواهند کرد.

«لاک‌پشت‌های نینجا»طی یکی دو سال گذشته، بحث و جنجال‌های زیادی آفریده است. مهم‌ترین جنجال پیرامون فیلم‌نامه فیلم بود که چند بار دوباره‌نویسی شد.

نسخه جدید این کمدی اکشن ماجراجویانه برای شانزدهم ماه مه سال 2014 به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی خواهد رفت.

اولین قسمت نسخه اصلی «لاک‌پشت‌های نینجا» سال 1987 به روی پرده سینماها رفت. ماجراجویی‌های با نمک چهار کاراکتر اصلی قصه فیلم -که ضمن اکشن‌ کاری‌های رزمی خود، پیتزا هم می‌خوردند- مورد پسند تماشاگران قرار گرفت و راه را برای تولید قسمت‌های بعدی آن هموار کرد.

قسمت‌های دوم و سوم این فیلم در سال‌های 1990 و 1992 ساخته شد. پس از آن، دیگر قسمت تازه‌ای از این مجموعه فیلم تولید نشد.

در طول این سال‌ها، تهیه‌کنندگان فیلم چندین بار تلاش کردند تا قسمت جدیدی از آن را جلوی دوربین ببرند. اما شرایط برای انجام این کار میسر نشد.

ذره بین : این هم یه خبر خوب برای بچه ها

فارس

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها