صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : یکی از اعضای بی تی اس (BTS) رکورد لایک اینستاگرام را شکست!

یکی از اعضای بی تی اس (BTS) رکورد لایک اینستاگرام را شکست!

جونگ کوک عضو گروه بی تی اس (BTS)

دومین روز از سال ۲۰۲۲ است و جونگ کوک عضو گروه بی تی اس (BTS) رکورد جدیدی به جای گذاشته و به تیتر اصلی رسانه های دنیای موسیقی تبدیل شده است. اولین پست این عضو گروه موسیقی پاپ کره ای در عرض تنها دو دقیقه بیش از یک میلیون بار لایک خورده است. بدین ترتیب جونگ کوک به سریع ترین فردی در تاریخ اینستاگرام تبدیل شد که یک پست او در چنین زمان کوتاهی به رکورد یک میلیون لایک می رسد. این خواننده گروه مشهور پاپ کره ای رکورد گینس در زمینه سریع ترین پست اینستاگرامی که مرز یک میلیون لایک را رد می کند نیز شکست.

این رکورد تا پیش از این در اختیار جویلت فریره برزیلی بود که در عرض سه دقیقه رکورد لایک های یک پست اینستاگرامی اش از یک میلیون لایک عبور کرده بود. البته جونگ کوک یک رکورد دیگر را نیز شکست و به سریع ترین سلبریتی آسیایی در تاریخ تبدیل شد که در کمترین زمان ممکن به ۱ تا ۷ میلیون لایک در یک پست اینستاگرامی می رسد. این خواننده گروه بی تی است در پست اینستاگرامی خود یک سلفی در غروب آفتاب را با پس زمینه تبریک سال نو میلادی به اشتراک گذاشته بود. او در شرح این پست اینستاگرامی نوشته بود: «سال به سرعت در حال به پایان رسیده است و ما اکنون در حال خوشامدگویی به سال جدید هستیم، به لطف بسیاری از شما، توانستم این سال را با شادی با آسیب زدن به بدن و ذهنم به پایان برسانم، از همه شما بسیار ممنونم. همه شما سخت تلاش کرده اید، همه مواظب باشید بیمار نشوید و شاد باشید».

او همچنین تصویری از خود و دو سگش را اخیراً منتشر کرده بود. در این عکس، جونگ کوک روی زمین دراز کشیده و دو سگش رو شکم او در حال استراحت بودند در حالی که این عضو گروه پاپ کره ای بی تی اس یک تی شرت سفید و شلواری سیاه به تن داشت. اعضای گروه بی تی اس که اکثرشان در روزهای اخیر به کرونا مبتلا شده اند، قرار است یک کنسرت بزرگ در ماه مارس در شهر سئول برگزار کنند که عنوان آن Permission To Dance On Stage به معنای اجازه برای رقصیدن روی استیج است. گروه بی تی اس در سال ۲۰۱۰ شکل گرفته و اولین آلبوم خود را در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد. طرفداران این گروه پاپ کره ای بسیار مشهور خود را آرمی (A.R.M.Y.) می نامند که مخفف عبارت Adorable Representative M.C. for Youth به معنای نماینده‌ی قابل ستایش برای جوانی است. جونگ کوک در حساب اینستاگرامی خود نزدیک به ۲۹ میلیون دنبال کننده دارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها