صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : « پلیس بورلی هیلز » به سینما باز می گردد

« پلیس بورلی هیلز » به سینما باز می گردد

13920429000243 PhotoA

کمپانی پارمونت اعلام کرد در تدارک تولید قسمت تازه‌ای از مجموعه فیلم کمدی اکشن ماجراجویانه «پلیس بورلی هیلز» است و قرار است این نسخه احیا کننده قصه نسخه اصلی باشد.

بحث ساخت قسمت تازه‌ای از «پلیس بورلی هیلز» در حالی است که قبل از این گفته شده بود این فیلم تبدیل به یک مجموعه تلویزیونی خواهد شد.

شاون راین خالق اصلی مجموعه فیلم «پلیس بورلی هیلز» در یک گفت‌‌وگو اعلام کرد قسمت تازه این مجموعه فیلم کمدی اکشن را در دستور کار خود قرار داده است.

با این حال،شاون راین توضیح بیشتری در رابطه با قسمت تازه و احیا شده مجموعه فیلم «پلیس بورلی هیلز» نداده و اشاره‌ای به قصه آن و نوع احیای آن نکرده است.

هنوز مشخص نیست کار نگارش فیلم‌نامه قسمت جدید این مجموعه فیلم را چه کسی می‌نویسد و کارگردانی احتمالی آن،چه کسی خواهد بود.

صحبت‌های تازه در باره ساخت قسمت تازه‌ای از «پلیس بورلی هیلز» در شرایطی دوباره مطرح می‌شود که کمپانی پارامونت چند سال است که می‌گوید در تدارک ساخت این قسمت تازه است.

اما مسئولان این کمپانی یک سال قبل اعلام کردند به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است این مجموعه فیلم را تبدیل به یک مجموعه تلویزیونی کنند و به بحث مربوط به ساخت قسمت تازه سینمایی آن خاتمه دهند.

حتی قرار شد نقش اصلی مجموعه تلویزیونی را براندون تی جکسن بازی کند و ادی مورفی بازیگر اصلی مجموعه فیلم سینمایی آن،به عنوان بازیگر مهمان در آن ظاهر شود.

قرار بود براندون تی جکسن در این مجموعه در نقش آرون فولی پلیس جوان بورلی هیلزی بازی کند که می‌خواهد خودش را از سایه ندانم کارهای‌های آلکس فولی پدر خوانده (با بازی ادی مورفی) بیرون بکشد.

کمپانی پارامونت چند سال قبل قصد داشت چهارمین قسمت «پلیس بورلی هیلز» را به کارگردانی برت راتنر (سازنده مجموعه فیلم کمدی اکشن «ساعت شلوغی») تولید کند. ادی مورفی هم قرار بود برای بازی در نقش آلکس فولی دوباره با این پروژه همکاری کند.

اما معلوم نیست در حال حاضر مسئولان کمپانی پارامونت برای «پلیس بورلی هیلز 4»چه تصمیمی گرفته‌اند و چه کارهایی انجام خواهند داد. بازگشت برت راتنر و ادی مورفی هم به این پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

قسمت اول «پلیس بورلی هیلز» در سال 1984 ساخته شد و با فروش 234 میلیون دلاری خود لقب یکی از کارهای موفق سال سینما را گرفت.

موفقیت مالی قسمت اول فیلم، راه را برای تولید دو قسمت بعدی آن در سال‌های 1987 و 1994 هموار کرد. اما فروش پائین قسمت دوم فیلم باعث شد تا بحث تولید قسمت‌های بعدی آن متوقف شود و ساخت قسمت تازه‌ای از آن در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

فارس

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها