صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : توبی مگوایر، اندرو گارفیلد و تام هالند در « مرد عنکبوتی 3 » همبازی می شوند!

توبی مگوایر، اندرو گارفیلد و تام هالند در « مرد عنکبوتی 3 » همبازی می شوند!

https://moviemag.ir/cinema/other/biography/18057-%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D9%85-%D9%87%D8%A7%D9%84%D9%86%D8%AF-tom-holland

فیلم «مرد عنکبوتی ۳» به نظر عظیم‌تر از انتظار می‌رسد. هفته‌ی گذشته گزارش شد «جیمی فاکس» که در «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» (The Amazing Spider-Man 2) نقش «الکترو» را بازی کرده بود، برای بازی در همین نقش در «دنیای سینمایی مارول» بازمی‌گردد. فاکس سپس تصویری در اینستاگرام به اشتراک گذاشت – و بعد آن را حذف کرد – که «تام هالند»، «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» را در کنار هم نشان می‌داد. به این ترتیب شایعه‌ی بازی هر سه نسخه‌ی «پیتر پارکر» در «مرد عنکبوتی ۳» تقویت شد.

«فن‌دوم‌وایر» به تازگی گزارش داده است که مارول در حال مذاکره با گارفیلد و مگوایر است تا در «مرد عنکبوتی ۳» بازی کنند. منابع این نشریه ادعا کرده‌اند که استودیو فیلمنامه‌ای در اختیار دارد که بر اساس آن هر سه «مرد عنکبوتی» با شخصیت‌های شرور فیلم‌های گذشته از جمله «الکترو» فاکس مواجه می‌شوند. در این گزارش آمده است که در حال حاضر این ادعا را نمی‌توان قطعاً تأیید کرد.

 مرد عنکبوتی 30

پیش‌تر «گیکوسیتی» گزارش داده بود که مگوایر در حال مذاکره است تا نقش «مرد عنکبوتی» را تکرار کند. تمامی نشانه‌ها از کراس‌اور «دنیای عنکبوتی» حکایت داشتند اما کمتر کسی انتظار داشت که این اتفاق در «مرد عنکبوتی ۳» روی دهد. با توجه به نحوه‌ی به پایان رسیدن «دور از خانه» (Far Form Home)، این احتمال وجود دارد که قسمت سوم «مرد عنکبوتی» بیش از حد پیچیده شود، با این حال، تصور قرار گرفتن مگوایر، گارفیلد و هالند در کنار هم هر هوادارای را ذوق‌زده می‌کند.

فاکس ضمن تأیید بازگشت خود در نقش «الکترو» ادعا کرد که رنگ پوست شخصیت او این بار آبی نخواهد بود. در آن پست حذف‌شده اینستاگرام، فاکس نوشت: «بسیار هیجان‌زده‌ام که در قسمت جدید «مرد عنکبوتی» مشارکت می‌کنم… مشتاقم که هر چه زودتر این فیلم را ببینید. در ضمن در این فیلم آبی نخواهم بود! اما هزار درصد خطرناکم

«مرد عنکبوتی ۳» قرار است پاییز امسال فیلمبرداری شود تا در سال ۲۰۲۱ روی پرده برود.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

اظهارات تند دختر استن لی علیه مارول و دیزنی پس از جدایی « مرد عنکبوتی » از دنیای سینمایی مارول!

ستارگان « مرد عنکبوتی » با لباس های مخصوصشان به عیادت کودکان بیمار رفتند + ویدئو

سرانجام کابوس طرفداران « مرد عنکبوتی » به پایان ر سید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها