صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کیت وینسلت در یک برنامه تلویزیونی دلیل انتخاب نام خرسی برای فرزندش را توضیح داد

کیت وینسلت در یک برنامه تلویزیونی دلیل انتخاب نام خرسی برای فرزندش را توضیح داد

d9ce752361d454057c245a6d830e76f3 M

کیت وینسلت بازیگر فیلم «واگرا» با حضورش در یک برنامه تلویزیونی توضیح داد که دلیل انتخاب کردن اسم خرسی برای پسرش چه بوده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر ،اینکه افراد مشهور بخواهند به کودکان شان نام هایی خاص و ویژه بدهند مساله جدیدی نیست (نورت،‌ اپل، جرمجستی و غیره) و کیت وینسلت هم جدیدترین فردی است که دنباله روی این روند شده است و اولین فرزندش از همسرش ند راکنرول را «بر بلیز» نامیده است.

کیت وینسلت که به تازگی برای سومین بار بچه‌دار شده در حضورش در برنامه تلویزیونی به میزبانی الن دی‌جنرس،‌ توضیح داد که بِر (خرس) لقب یکی از دوست های دوران کودکی‌اش بوده و او همیشه این اسم را دوست داشته است. وینسلت گفت: او واقعا هم خیلی خرس بود، شانه‌ای بود که همه می توانستند روی آن گریه کنند،‌ او شخصیتی بزرگ در زندگی من بود.

وینسلت همچنین دلیل انتخاب اسم دوم بر یعنی بلیز (مشتعل) را نیز توضیح داد. او گفت:‌ اسم دوم بر،‌ بلیز است چون من و شوهرم همدیگر را اساسا در یک خانه پر آتش ملاقات کردیم. آن خانه سوخت و ما زنده ماندیم، بنابراین می خواستیم چیزی از آن آتش باقی بماند و به همین دلیل بلیز اسمی بود که انتخاب کردیم و حالا اسم پسرمان هست «بر بلیز».

کیت وینسلت 38 ساله که یک جایزه اسکار را برای فیلم «کتابخوان» در کارنامه اش دارد، تاکنون 6 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. او با «تایتانیک» شهرت جهانی یافت. وی با فیلم «روز کارگر» امسال نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب شد و «واگرا» از جدیدترین فیلم های اوست که یک فیلم علمی تخیلی اقتباسی است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها