صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : هشت همکاری مجدد ستارگان سینما در سال 2014

هشت همکاری مجدد ستارگان سینما در سال 2014

2 1 20141228125812

برخي از همبازي‌ها در تاريخ سينما ماندگار مي‌شوند و مخاطبانشان دوست دارند تا خاطره خوب بازي مشترك قبلي را دوباره بر پرده ببينند.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر ، در بعضی‌ از فیلم‌های سال 2014 زوج هاي شناخته‌شده فيلم‌هاي سال‌هیا دور بار دیگر با هم همکاری کردند. بندیکت کامبربچ و کایرا نایتلی كه با هم در فیلم جنگ جهانی سال 2007 «تاوان» کار کرده بودند، امسال بار دیگر در فیلم «بازی تقلید» در کنار هم ظاهر شدند. امیلی بلانت و مریل استریپ هم همان پویایی روی پرده فیلم «شیطان پرادا می‌پوشد» خود را در فیلم «درون جنگل» ادامه دادند. بعضی دیگر از این مثال‌ها را ببینید:

فیلیپ سیمور هافمن و جولین مور
فیلم‌های قبلی: «شب هاي بوگي» محصول 1997 و «مگنولیا» محصول 1999
فیلم 2014: «بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد – بخش اول»
هافمن و مور برای آخرین بار در بخش اول از سومین فیلم «بازی‌های گرسنگی» به عنوان پلوتارک هونز‌بی بازی‌ساز اصلی و آلما کوین رییس منطقه 13 کنار هم ظاهر شدند. هافمن در ماه فوریه سال 2014 به خاطر مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داد و بسیاری را شوکه کرد. در فیلم «مگنولیا» مور نقش زن جوان ارل پارتریج با بازی جیسون روباردز را ایفا کرده بود و هافمن هم پرستار باوفای او بود.

کامرون دیاز و جیمی فاکس
فیلم قبلی: «هر یکشنبه معمولی» محصول 1999
فیلم 2014: «آنی»
دیاز و فاکس در فیلم فوتبالی الیور استون در یک تیم قرار داشتند اما در فیلم موزیکال «آنی» در دو سوی زندگی شخصیت دختر جوان اصلی داستان قرار دارند. در فیلم «هر یکشنبه معمولی» دیاز نقش صاحب باشگاه بی‌رحم تیم را بازی می‌کرد و فاکس هم نقش بازیکن جوان اصلی تیم را بر عهده داشت، اما در «آنی» دیاز نقش مادرخوانده دختر را بر عهده دارد و فاکس هم نقش ویل استکس، مردی ثروتمند که می‌خواهد شهردار بشود و به عنوان یک حرکت سیاسی با آنی وقت می‌گذراند را ایفا می‌کند.

جنیفر کانلی و راسل کرو؛ لوگان لرمن و اما واتسون
فیلم‌های قبلی: «یک ذهن زیبا» (کانلی و کرو؛ محصول 2001)، «مزایای شب‌بو بودن» (لرمن و واتسون؛ محصول 2012)
فیلم 2014: «نوح»
فیلم حماسی دارن آرونفسکی شامل دو همکاری پرده بزرگ بود. کانلی که برای نقش‌آفرینی‌اش به عنوان همسر رنج‌دیده کرو در فیلم «یک ذهن زیبا» برنده جایزه اسکار شده بود بار دیگر در فیلم «نوح» نقش همسر او نعیمه را بازی کرد. واستون و لرمن هم بار دیگر کنار هم ظاهر می‌شوند اما در این فیلم واتسون نقش همسر شخصیت برادر لرمن را بازی می‌کند.

خواکین فینیکس و ریس ویدرسپون
فیلم قبلی: «Walk the Line» محصول 2005
فیلم 2014: «نقص ذاتی»
فینیکس و ویدرسپون در فیلم سال 2005 نقش جانی کش و همسرش جون کارتر کش را بازی کردند و ویدرسپون برای ایفای آن نقش برنده جایزه اسکار شد. این دو در فیلم «نقص ذاتی» پل توماس اندرسون نقش یک وکیل و کارآگاه خصوصی را ایفا کردند.

امیلی بلانت و مریل استریپ
فیلم قبلی: «شیطان پرادا می‌پوشد» محصول 2006
فیلم 2014: «درون جنگل»
امیلی بلانت خودش می‌گوید او و استریپ سرنوشت‌شان این است که روی پرده بزرگ نقش شخصیت‌هایی را بازی کنند که در آن استریپ او را شکنجه می‌کند. شخصیت بلانت در فیلم سال 2006 از رییس طاقت‌فرسای خود میراندا پریستلی با بازی استریپ می‌ترسید و در فیلم‌«درون جنگل» نیز استریپ نقش ساحره‌ای را بازی می‌کند که نانوای شهر و همسرش (بلانت) را طلسم می‌کند و نمی‌گذارد بچه‌دار شوند.

بندیکت کامبربچ و کیرا نایتلی
فیلم قبلی: «تاوان» محصول 2007
فیلم 2014: «بازی تقلید»
کامبربچ در فیلم «تاوان» نقش کوتاه دوست برادر شخصیت نایتلی را بازی می‌کند که داستان جنایی زیرین داستان را به حرکت می‌اندازد. این دو از زمان ساخت آن فیلم دوست‌های خوبی باقی ماندند و در فیلم «بازی تقلید» کامبربچ نقش آلن تورینگ نابغه بریتانیایی را بازی می‌کند که کد معماي آلمانی‌ها را در جنگ جهانی دوم شکست. نایتلی هم نقش جوآن کلارک یکی از همکاران او را ایفا می‌کند.

مایکل کین و آن هاتاوی
فیلم قبلی: «شوالیه تاریک برمی‌خیزد» محصول 2012
فیلم 2014: «میان‌ستاره‌ای»
شخصیت‌های کین و هاتاوی در فیلم بتمن کریستوفر نولان به شخصیت بروس وین با بازی کریستین بیل وابسته بودند. هاتاوی نقش سلینا کایل سارق را بازی می‌کرد و کین هم خدمتکار باوفای بروس وین بود. این دو در فیلم فضایی حماسی نولان بار دیگر در کنار هم ظاهر شدند و این بار نقش شخصیت‌های پدر و دختر دانشمندی را بازی می‌کنند که به دنبال پیدا کردن خانه‌ای جدید برای انسان‌ها خارج از زمین هستند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها