صفحه اصلی > پنج برتر : 5 بازیگر مرد مشهوری که مرتکب خشونت علیه زنان شدند

5 بازیگر مرد مشهوری که مرتکب خشونت علیه زنان شدند

ch435

خشونت علیه زنان یکی از اتفاقات ناگوار و زشتی است که متاسفانه در سالهای اخیر به دفعات شاهد رخداد آن در ابعاد مختلف در جامعه بوده ایم. اخیرا نیز این موضوع درباره دو مجری مشهور تلویزیون رخ داده که بار دیگر باعث شده صحبت درباره خشونت علیه زنان به سوژه داغ رسانه ها مبدل شود. به همین دلیل اینبار در 5 برتر به سراغ « 5 بازیگر مشهوری که مرتکب خشونت علیه زنان شدند » رفته ایم.

5- چارلی شین : بازیگر مشهور فیلم « جوخه » یکی از بازیگرانی است که همواره با مسئله خشونت علیه زنان در ارتباط بوده است. در دهه ی 90 میلادی، شین به همراه کلی پرستون زندگی می کرد و در این دوران حادثه تیراندازی رخ داد که منجر به جراحت بازوی پرستون اما شین همواره مدعی بود که پرستون اشتباهاً خودش به بازویش شلیک کرده است! شین چند سال بعد نیز در ارتباط با خشونت علیه همسرش بازداشت شد. دلیل دستگیری مجدد شین این بود که وی در روز کریسمس به سوی همسرش، بروک میولر، حمله کرده بود و در نهایت در دادگاه نیز مقصر شناخته شد و مجبور به گذراندن دوره های « کنترل خشم » گردید. همسرِ چارلی شین پس از جدایی از وی گفته بود که وی یکبار چاقویی در دستش گرفته بود و آن را تکان می داد و او را تهدید می کرد که سرش را خواهد برید!

we3l4l3ff

4- وسلی اسنایپس: ستاره سری فیلمهای « تیغ » که مدتی را هم در زندان به دلیل مشکلات مالیاتی سپری کرده نیز مرتکب خشونت علیه زنان شده است. اسنایپس که سالها پیش نامزدی را با هالی بری آغاز کرده بود، چنان مرتکب خشونت وحشیانه ای علیه بری شد که منجر به از دست رفتن 80 درصد از قدرت شنوایی گوش راست بری شد. این اتفاق زمانی فاش شد که دوست پسر سابق بری در یک مصاحبه عنوان کرد که از تهمت هایی که به او بابت ارتکاب خشونت علیه بری زده می شود خسته شده چراکه او هرگز چنین کاری انجام نداده و این وسلی اسنایپس بوده که بری را به باد کتک گرفته بود.

137701005272343

3- ترنس هاوارد : همسرِ سابق ترنس هاوارد به نام میشل درباره هاوارد گفته که وی در جریان یک تعطیلات در کشور کاستاریکا با یک ضربه مشت محکم او را نقش بر زمین کرده است! همچنین وی اعلام کرده که دو هفته پیش از قانونی شدن طلاقشان ، هاوارد در شهر تورنتو به سوی او حمله کرده و با یک چاقو تهدیدش کرده که وی را خواهد کُشت!

mi3433

2- میکی رورک : ستاره فیلم « کشتی گیر » در سال 1994 به دلیل ضرب و شتم همسرش کری اوتیس بازداشت شده بود. میکی رورک ظاهرا ابتدا لگدی به سوی همسرش روانه کرده و سپس با دستانش او را به باد کتک گرفته بوده است! پس از گذشت سالها از این اتفاق، رورک گفته که همواره منتظر هست تا اوتیس نزد او بازگردد تا زندگی شان را در کنار یکدیگر ادامه دهند.

 135121345onna sean penn 350

1- شان پن: در تابستان سال 1987 ، گزارشی دریافت شد مبنی بر اینکه شان پن با چوب بیسبال به سمت مدونا حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده است. البته قضیه به اینجا ختم نشد، یک سال بعد بار دیگر شان پن ظاهرا اینبار مدونا را به صندلی بسته بود و درخواست های عجیب و غریبی را مطرح کرده بود که در نهایت مدونا پس از آزادی از بند صندلی ، از خانه گریخته و به سراغ دفتر کلانتر محل میرود و ماجرا را با او در میان می گذارد.

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!          

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها