صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از دهاتی خطاب کردن آزادی خواهان توسط بهروز افخمی تا سوتی عجیب در برنامه « ماه عسل » / زرین سینمایی هفته ( شماره 119)

از دهاتی خطاب کردن آزادی خواهان توسط بهروز افخمی تا سوتی عجیب در برنامه « ماه عسل » / زرین سینمایی هفته ( شماره 119)

the wolf of wall street2342422

68466در هفته ای که گذشت یک آدمی پیدا شد و رفت دادگاه و به قاضی گفت که در فیلم « گرگ وال استریت » یک بنده خدایی در فیلم حضور دارد که از روی شخصیت من طراحی شده و به این دلیل که من حسابی دچار آسیب روحی و روانی شدم، از تهیه کننده فیلم شکایت می کنم و 15 میلیون دلار غرامت هم می خوام!

اینکه رعایت کردن حق کپی رایت یک قانون بسیار درست و حسابی هست شکی نیست اما معلوم نیست که این عزیز بزرگوار تا الان کجا بوده که متوجه نشده فیلم رو از روی شخصیت اون درست کردن و حالا طلبکار شده!

ما هم اینجا به دلیل آنچه که « دکان باز کردن عده ای در غرب » می نامیم، تمشک زرینی را به این عزیز فرصت طلب تقدیم می کنیم که تا الان در خواب عمیق بوده و حالا بعد از فروش عالی فیلم یادش افتاده که باید از سازندگان شکایت کند! از الان اعلام می کنم که هرکسی از فردا یک ذره بین دستش بگیرد در هر فیلمی، بنده هم شکایت کرده و اعلام میکنم که دچار مشکلات روحی و روانی شده ام!

a051252794102a23

68466در هفته ای که گذشت سلبریتی جدید ما در ستون « زرین سینمایی هفته » یعنی بهروز افخمی باز هم حرف های عجیبی در یک مصاحبه بر زبان آورد و ما را مجاب کرد تا بار دیگر یک تمشک زرین تمیز و شیک در این هفته برایش کنار بگذاریم.

بهروز افخمی در یک مصاحبه ویدئویی حرف های جالبی مطرح کرد که مهم ترینش این بود : « حرف های من در مورد جشنواره کن تا حدودی باعث ‌شد فرهادی جایزه کن رو برنده شود/ در ایران کسانی که خودشون رو خیلی آزادی خواه و اهل آزادی بیان می دانند واقعا دهاتی هستند اکثرشانیک مشت آدم زورگو ٬ کم سواد ٬ پر مدعا هستند که خودشان رو از همه آزادی خواه تر می دانند.

ما اینجا ضمن اعلام ناامیدی از استاد اعلام می کنیم که صحبت های ایشان نمونه بارز توهین به درک مخاطب ایرانی هست و هرکاری هم که انجام بدیم نمی تونیم جز این رو بر زبان بیاوریم. حالا اون بخش جشنواره کن و جایزه رو ولش کن، اون بخش دهاتی دیگه چیه بهروز خان!؟ اینکه شما بیای برای بد نشون دادن یک جریان آنها را از اهالی محترم روستا بنامی و با تحقیر از این عزیزان نام ببری، به خدا چیزی نیست که توی هیچ دین و باور و اعتقادی بهش احترام بزارن و بگن شما باحالی!

از این رو، ما به دلیل آنچه که « توهین بهروز افخمی به شعور ملت » می نامیم، تمشک زرینی را تقدیم استاد می کنیم و امیدواریم که یک روزی سر عقل بیایند و حرف هایی بزنند که بتوانیم با لذت آن را بشنویم و یادمان بیاید که ایشان را به عنوان یک فیلمساز با سابقه در سینمای پس از انقلاب هم داشتیم دورانی!

smh2ahsdls

68466در هفته ای که گذشت صدا و سیما حسابی کولاک کرد و کلی گزینه تمشک بگیر در اختیارمان قرار داد که دیگه به خاطر ذیق وقت از دادن تمشک انفرادی به همه آنها خودداری می کنیم. اما در این خصوص یک مورد رو به نمایندگی از تمشکی های هفته انتخاب کردیم که دیگه این یکی رو نمی شد بی تمشک از کنارش عبور کرد!

در هفته گذشته یک استاد در زمینه ناباروری را به برنامه « ماه عسل » آمد و تصویری نشان داد و گفت : « این تصویر تخمک زیر میکروسکوپ هست » اما بعد از برنامه ملت متوجه شدند که این تصویر نه یک تخمک بلکه سحابی هلیکسه که اشتباها در برنامه به عنوان تخمک از آن نام برده شد!

اینجور اشتباهات در رسانه ملی و اون هم در این ابعاد، دیگه خداییش یک تمشک زرین می خواهد دیگه. از این رو به دلیل آنچه که « تخمک دیدن سحابی هلیکسه » می نامیم، تمشک زرینی را به استاد مهمان برنامه تقدیم می کنیم که حالا غیرعمدی یا عمدی(!) این اشتباه را در برنامه انجام داد و کلی سوژه دست ملت در شبکه های اجتماعی داد.

 

 ذره بین            

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به کانال رسمی مووی مگ در تلگرام بپیوندید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها