صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از برخورد عجیب نوید محمد زاده با یک عکاس تا حلال شدن دانلود غیرقانونی فیلمها! / زرین سینمایی هفته ( شماره 189 )

از برخورد عجیب نوید محمد زاده با یک عکاس تا حلال شدن دانلود غیرقانونی فیلمها! / زرین سینمایی هفته ( شماره 189 )

40353838 30300

 

Zarinدر هفته ای که گذشت، ورنر هرتسوگ ، کارگردان سرشناس آلمانی که آثاری همچون « نوسفراتوی خون آشام » و « شهبانوی بیابان » را در کارنامه هنری اش دارد، مصاحبه ای انجام داد و در آن از دانلود غیرقانونی فیلمهایش حمایت کرد!

بزرگوار در این مصاحبه عنوان کرد : « من خودمم گاهی فیلمهام رو میرم از تورنت دانلود میکنم و فقط اگه میشه این سید ها رو چک کنید که بتونیم رسیو خوبی داشته با شیم. اگه پیدا کردید یه آمار به من بدید و خدا پشت و پناهتون! »

از این جهت، به دلیل آنچه که « مرام گذاشتن یک فیلمساز برای دانلودر جماعت » می نامیم، لوح زرینی را به این فیلمساز آلمانی اهدا می کنیم که گفت دانلود فیلمهایش حلال هست و یک عذاب وجدان بسیار عظیم که به روی دوش دانلودرها در تمام نقاط جهان بود را حذف کردند!

جانی دپ امبر هرد

68466اولین تمشک زرین هفته را تقدیم جانی دپ و همسر سابق امبر هرد می کنیم که این روزها حسابی بچه های بخش خبر رو خسته کردند از بس که چشمشون به جمال جزئیات جدایی این دو افتاده!

قضیه از این قراره که استاد جانی دپ به همراه همسر سابق محترمش، این روزها کلاً در حال انتشار جزئیات ازدواجشان هستند تا بلکه بتوانند خسارتی چیزی از دیگری بگیرند و حسابی ضربه فنیش کنند! این جزئیات هم گاهاً اینقدر عجیب و غریبه که اگه به زلاتکو ایوانکوویچ نشانش بدهیم می افته پائین از خنده منفجر میشه! خلاصه اینکه این روزا هر کدوم اینها یه چیزی میگن، یکی میگه اگه از دستش فرار نمیکردم الان با مرده ها همجوار شده بودم و اون یکی هم گفته که امبر منو کتک میزده و کلی ماجرای دیگه!

از این رو، به دلیل آنچه که « مهرم حلال، جونمم که آزاد نکردی! » می نامیم، تمشک زرینی را به این دو عاشق سابق تقدیم می کنیم که نه تنها به ازدواجشان گند زدند بلکه جزئیات جدایی شون این روزها سوژه تمام محافل شده است و هیچکدوم شون هم قصد کوتاه اومدن ندارند. حالا یه خبرایی هم هست که استاد دپ قرار هست با یک خانم 20 ساله روسی ازدواج کنه، حالا جانی دپ رو شما فاکتور بگیر، اون یکی دیگه چی میگه توی این هیرو بیری!

آزاده نامداری

68466آقا من زبونم مو در آورد از بس که اومدم اینجا گفتم ما دیگه کاری به کار برخی سوژه ها نداریم و این تمشک هامون هم تموم شد از بس دادیمشون به افراد خاص، اما باور کنید بعضی مواقع یک چیزهایی می بینیم که نمیشه ازشون گذشت.

در هفته ای که گذشت، سرکار خانم آزاده نامداری یک استوری در صفحه اینستاگرامشون منتشر کردن و با اشاره به جایگزینی محمدحسین میثاقی به جای عادل فردوسی پور نوشتند که : « مواظب میثاقی های زندگی تان » باشید. والا ما هرچی بگیم از اضافه هست و جملات خودش همه چیز را شرح می دهد!

از این رو، به دلیل آنچه که « من را بکش اما بگذار سوژه باشم! » می نامیم، تمشک زرینی را به سرکار خانم نامداری تقدیم می کنیم و دیگه حال نداریم برگردیم عقب و جزئیاتش رو بگیم چون می دونیم خودتون میدونید. دیگه خودتون جای خالی ها رو پر کنید دیگه!

رحمان 1400

68466در هفته ای که گذشت، یک مورد پائین کشیدن فیلم از سینماها هم داشتیم که نفهمیدیم چی شد و چطور شد.

ماجرا از این قرار است که فیلم « رحمان 1400 » با آغاز سال 1398 به روی پرده رفت و همینجوری هم برای خودش داشت خوب می فروخت که به یکباره مسئولان سینمایی کشور یادشون افتاد که به سراغ فیلم بروند و بگند که این فیلم صحنه های بدی دارد و باید اکرانش متوقف بشه!

ما که سر از کار این سینما در نیاوردیم. قبلاً فیلمها پیش از اکران یه مشکلاتی رو میگذروندن و اکران می شدن اما حالا فیلمها میان و اکران میشن و کلی آدم فیلم رو می بینن بعد که آخرای اکرانش میشه یه مسئول سینمایی میره می بینه و میگه : « این اون چیزی نبود که به ما نشون دادن! » و بعدش فیلم میاد پائین! شما برو هر جای دنیا بگو وضعیت سینمای ما این شکلیه اگه نخندیدن بهت بیا بزن تو گوش منِ ذره بین!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « کشیدن گوش رحمانِ نرسیده به 1400 » می نامیم، تمشک زرینی را به مسئولان سینمایی تقدیم می کنیم که با این وضعیت هم خودشون رو سوژه کردن هم دوباره بحث توقیف فیلمها که قرار بود برای همیشه از بین بره رو بر سر زبانها انداختن.

بهنوش طباطبایی

68466آقا در هفته ای که گذشت یک مورد مصاحبه با سرکار خانم بهنوش طباطبایی هم داشتیم که اصلا یه وضعی بود!

در این مصاحبه خانم طباطبایی زمانی که در مواجه با سوالی درباره تبلیغ پالتو چرم که با استفاده از پوست حیوانات تهیه می شود قرار گرفت گفت که اتفاقاً کندن پوست حیوانات برای محیط زیست مناسب هست و این به خود اونها هم کمک میکنه که زندگی بهتری داشته باشند! بازخورد این مصاحبه به حدی زیاد بود که بعضاً با واکنش هایی از سوی منبع تبلیغ نیز مواجه شد و البته که خانم طباطبایی هیچ واکنشی نسبت به اعتراضات نشان نداد.

از این رو، به دلیل آنچه که « به خاطر خودت میگم، بیا پوستتو بکنم عزیز دلم! » می نامیم، تمشک زرینی را به سرکار خانم بهنوش طباطبایی تقدیم می کنیم و معتقدیم که حداقل برای حفظ ظاهر قضیه بهتر است اطلاعات بیشتری از آنچه که تبلیغ می کنند داشته باشند و در این خصوص به دوستان حرفه ای نیز مراجه نمایند که می توانند گاهی کندن پوست حیوانات را به پیدا شدن آب در کره مریخ نسبت دهند!

6359306338436000

68466آخرین تمشک زرین هفته را هم خدمت نوید محمد زاده تقدیم می کنیم که ظاهرا در جشنواره بین المللی فیلم فجر با یک خبرنگار درگیری عجیبی پیدا کرده.

ماجرا از این قرار هست که یک عکاس – خبرنگار شاغل در خبرگزاری ایسنا، زمانی که در مکان عمومی جشنواره در حال عکاسی بوده ، نوید محمد زاده میره سمتش میگه :« هرچی فیلم و عکس گرفتی پاک کن! » بعدش که با سوال خبرنگار مواجه میشه میگه : « اینجا فقط من حرف میزنم! »

از جهت اینکه نوید محمد زاده در این چند سال اخیر تقریباً یک رویه مشخصی را در بازیگری طی کرده و همه نقش هایش مشابه هم بوده، ما فکر میکنیم که این موارد از عوارض فرو رفتن در نقش هست! در واقع بزرگوار هنوز در نقش هایی که ایفا کرده قرار دارد و به همین جهت احتمالاً کسی به ایشان اعلام نکرده که که جایگاه داور جشنواره بهرحال جایگاه محترمی هست و در یک فستوال که کلاً بخش مهمیش به حضور عکاسان و فعالین رسانه مرتبط است، نباید کاری به کار کسی داشته باشد و سرش در کار خودش باشد!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که : « اعصاب ندارم، میزنم لهت میکنما! » می نامیم، تمشک زرینی به نوید محمد زاده تقدیم می کنیم که امسال برای نخستین بار داوری یک جشنواره سینمایی را هم به او سپرده بودند و اینچنین حاشیه ای را به راه انداخت. والا این روزا هیچکسی اعصاب نداره نمیشه نزدیکش شد! یکی باید اون عنوان سختی شغل کار در معدن رو بگیره و به خبرنگار و عکاس جماعت بده چراکه هرکسی که اعصاب نداشته باشه و اینارو ببینه، بهترین هدف برای خالی کردن اعصاب ناآرامش هست!

 

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها