صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تصویر جدید از فیلم « Fast 8 » منتشر شد

تصویر جدید از فیلم « Fast 8 » منتشر شد

20160813180133 145

یک تصویر جدید از اعضای تیم فیلم Fast 8 (سریع 8) در صفحه رسمی فیس بوک این اثر منتشر شده است. همراه با این عکس، همچنین اعلام شده که اولین تریلر فیلم در ماه دسامبر منتشر خواهد شد.

در تصویر منتشر شده، تنها بازیگری که حضور ندارد، خانم برنده اسکار، هلن میرن (Helen Mirren) است. دلیل عدم حضور او، نقش کوتاه‌اش است که به نظر می‌رسد می‌خواهند او را به یک مهره اصلی برای قسمت‌های بعد تبدیل کنند و حضورش در این قسمت فقط برای معرفی است.

سازندگان همچنین اعلام کردند که اولین تریلر فیلم در ماه دسامبر منتشر خواهد شد. تریلر فیلم احتملأ با یکی از آثار مشهوری که قرار است در ماه دسامبر اکران شود، منتشر می‌شود. شاید فیلم روگ وان: یک داستان جنگ ستارگانی (Rogue One: A Star Wars Story) یا شاید هم فیلم اساسینز کرید (Assassin’s Creed). همچنین باید شاهد تریلر دیگر فیلم وین دیزل یعنی سه ایکس: بازگشت زندر کیج (xXx: The Return of Xander Cage) باشیم که قرار است در ژانویه 2017 اکران شود.

حال باید دید آیا فیلم Fast 8 می‌تواند به اندازه‌ی قسمت قبلی در باکس آفیس بفروشد یا خیر.

فیلم Fast 8 به کارگردانی اف. گری گری (F. Gary Gray) سازنده فیلم خوش ساخت Straight Outta Compton و با حضور وین دیزل (Vin Diesel)، دواین جانسون (Dwayne Johnson)، چارلیز ترون (Charlize Theron)، کرت راسل (Kurt Russell)، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez)، تایریس گیبسن (Tyrese Gibson)، لوداکریس (Ludacris)، اسکات ایستوود (Scott Eastwood) و جیسون استتهم (Jason Statham) در روز «25 فرودین 96» (14 آپریل 2017) به نمایش در خواهد آمد.

آخرین قسمت این مجموعه، فیلم Furious 7 در سال 2015 یک موفقیت بزرگ بود و طبق آمارهای باکس آفیس موجود، 1.5 بیلیون در جهان فروش داشته است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها