صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : داکوتا فنینگ به « پزشک دیوانگان » پیوست

داکوتا فنینگ به « پزشک دیوانگان » پیوست

image 13951028782 dakota fanning

داکوتا فنینگ بازیگر 22 ساله امریکایی برای بازی در نسخه تلویزیونی رمان پرفروش «پزشک دیوانگان» (Alienist) با شبکه کابلی «تی ان تی» قرارداد بست. تولید این پروژه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی کری فوکوناگا کارگردان فصل اول سریال موفق «کارآگاه حقیقی»، به زودی در بوداپست مجارستان آغاز می‌شود و اپیزود افتتاحیه آن، زمانی در اواخر سال 2017 روی آنتن می‌رود.

به گزارش مووی مگ به نقل از آی سینما، فنینگ نقش شخصیت اصلی سریال به نام «سارا هوارد» را بازی می‌کند – مدیر دفتر رییس پلیس تئودور روزولت که مصمم است هر طور شده مقام اولین کارآگاه زن سازمان پلیس را از آن خود کند. دنیل برول و لوک ایونز دیگر ستاره‌های این سریال اقتباسی هستند.

به گزارش «ورایتی»، داستان سریال «پزشک دیوانگان» که بر اساس رمان پرفروش کالب کار مقابل دوربین خواهد رفت، حول محور جست‌وجو برای قاتلی سریالی در نیویورک شکل می‌گیرد. فنینگ بازیگر جوان امریکایی با اجرای دیدنی خود در سن هفت سالگی در فیلم «من سم هستم» موفق به کسب نامزدی انجمن بازیگران سینمای امریکا شد و بعدتر در فیلم‌های مطرحی همچون «مردی در آتش»، «جنگ دنیاها» و مجموعه سینمایی «گرگ و میش» روی پرده سینما ظاهر شد.

او این‌بار در نقش رییس دفتر قدرتمند سازمان پلیس مقابل دوربین می‌رود. او به همراه دو شخصیت کلیدی دیگر داستان با بازی دنیل برول («حرامزاده‌های لعنتی») و لوک ایونز («دختری در قطار»)، درباره زنجیره‌ای از قتل‌های خشونت‌آمیز در نیویورک تجسس می‌کند.

داستان این تریلر روان‌شناسانه که در نیویورک 1896 رخ می‌دهد، تلفیقی از مضامین مختلف از جمله ثروت بی حد و اندازه، فقر شدید و نوآوری‌های فناورانه‌ آن دوران است.

جیکوب وربروگن («آینه سیاه») علاوه‌بر کارگردانی، در مقام تهیه‌کننده اجرایی پروژه با کمپانی‌های «پارامونت تلویزیون» و «ترنرز استودیو تی» قرارداد بسته است. علاوه بر فوکاناگا، اریک راث تهیه‌کننده برنده اسکار («فارست گامپ»)، حسین امینی («راندن») و استیو گالین و روسالی سوئدلین، همگی تیم تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه را تشکیل می‌دهند.

بعد از ایفای نقش در سریال کوتاه «ربوده شده» (Taken) استیون اسپیلبرگ که در سال 2002 از شبکه «سای فای» روی آنتن رفت، «پزشک دیوانگان» نخستین حضور جدی فنینگ در قاب تلویزیون به شمار می‌رود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها