صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : سعادت آباد 700 میلیونی شد

سعادت آباد 700 میلیونی شد

100856803472

جام جم آنلاين: فروش فیلم سینمایی سعادت آباد ساخته مازیار میری در سینماهای تهران از مرز 700 میلیون تومان گذشت.

این فیلم که هم اکنون 19 سینما در تهران دارد، 720 میلیون تومان فروش کرده است. همچنین فروش فیلم “پرتقال خونی” سیروس الوند با داشتن 22 سینما و 20 روز اکران به 235 میلیون تومان رسیده است. پخش این دو فیلم برعهده فیلمیران است.

“سعادت آباد” فیلمی از مازیار میری است و مضمون اجتماعی دارد که در آن لیلا حاتمی، حامد بهداد، مهناز افشار، هنگامه قاضیانی، حسین یاری و امیر آقایی بازی می‌کنند. این فیلم داستان زنی به نام یاسی را روایت می‌کند که در زندگی مشترک‌اش با محسن دچار تردیدهایی شده، تصمیم می‌گیرد برای او جشن تولدی بگیرد و خاطراتی را یادآوری کند. او برای بهتر برگزار کردن مهمانی، همه چیز را از قبل پیش‌بینی می‌کند، غافل از این که همه چیز مطابق با خواسته او پیش نمی‌رود.

در فیلم “پرتقال خونی”  فریبرز عرب‌نیا، حامد بهداد، نیوشا ضیغمی، زیبا بروفه، آهو خردمند و ویشکا آسایش به ایفای نقش می پردازند. این فیلم روایت داستان مهندس میانسالی به نام والا است که در آستانه جدایی از همسرش است. در این بین دختر جوانی به نام ترمه برای طراحی دکور دفتر کارش می‌آید و رفته رفته این آشنایی به شکل‌گیری رابطه‌ای عاطفی می‌انجامد. والا که زخم خورده از زندگی مشترک است با احتیاط و کمی بدبینانه در این رابطه پیش می‌رود، تا اینکه شخصی به نام سیاوش قدم در زندگی ترمه می‌گذارد و…

 

ذره بین : خبری از کمدی سطح پائین نیست!

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها