صفحه اصلی > گزارش ویژه : تصاویر کمتر دیده شده از بازیگران مشهور در نخستین تجربه های بازیگری شان در مقابل دوربین ( بخش اول )

تصاویر کمتر دیده شده از بازیگران مشهور در نخستین تجربه های بازیگری شان در مقابل دوربین ( بخش اول )

ویلیام دافو

 بازیگران مطرح فراوانی هستند که هم اکنون چهره های آنها را در یاد سپرده ایم و احساس می کنیم که آنها همواره چنین شکل و شمایلی داشته اند!

اما اینبار در گزارش ویژه مووی مگ سعی کرده ایم تا به گذشته دور برویم و تصاویر بازیگران مطرح سینما را زمانی که در اولین تجربه های بازیگری خودشان در مقابل دوربین قرار گرفته اند منتشر نمائیم که دیدن آنها خالی از لطف نیست. این گزارش در دو قسمت تقدیم شما همراهان گرامی خواهد شد.

 

ویلیام دافو (Willem Dafoe  ) : دافو از جمله بازیگرانی است که خیلی زود توانست پله های ترقی را طی نماید و مخصوصاً با بازی در فیلم « آخرین وسوسه مسیح » خود را در حد یک ستاره مطرح نماید. تصویرفوق مربوط به یکی از نخست نقش آفرینی های وی در فیلم « Streets of Fire » می باشد که مدل موی او در این تصویر جالب توجه است!

 مل گیبسون

مل گیبسون (Mel Gibson ) : شاید این روزها اغلب علاقه مندان اسم « مکس دیوانه » را با تام هاردی به یاد بیاورند، اما باید بدانید که نخستین قسمت از این مجموعه فیلمها در سال 1979 ساخته شد و بازیگر گمنامی نیز در آن به ایفای نقش پرداخت که بعدها ستاره سینما شد و آن فرد مل گیبسون بود. بازیگری که علاوه بازیگری، در زمینه کارگردانی توانایی خود را نشان داد و برای فیلم « شجاع دل » موفق به کسب اسکار شد.

 دنیل کریگ

دنیل کریگ ( Daniel Craig ) : دنیل کریگ که این روزها بیشتر نامش به خاطر حضور یا عدم حضور در سری جدید « جیمز باند » شنیده می شود، نخستین تجربه بازیگری خود را در سال 1992 در فیلم « The Power of One  » تجربه نمود. جالب آنکه تصویر فوق که در سال 1992 ثبت شده تفاوت چندانی با ظاهر امروز کریگ ندارد و فقط کمی چین و چروک در آن مشاهده می شود!

 کریس پرت

کریس پرت ( Chris Pratt ) : ستاره سری فیلمهای « نگهبانان کهشکان » و « دنیای ژوراسیک » که یکی از بازیگران پولساز سالهای گذشته هالیوود بوده، در سالهای اولیه بازیگری خود نقشهای بسیار کوتاه و فراموش شدنی را ایفا کرده که تعدادشون اصلاً هم کم نیست! تصویر فوق مربوط به فیلم « The Extreme Team » در سال 2003 هست که پرت یکی از اولین نقش آفرینی هایش را در مقابل دوربین تجربه کرد. کسی این فیلم رو دیده!؟

 چنینگ تاتم

چنینگ تاتم (Channing Tatum) : چنینگ تاتم در سالهای اخیر مخصوصاً هنگام انجام حرکات موزون یکی از محبوب ترین بازیگران در سینما بوده! تصویر فوق مربوط به فیلم « Coach Carter  » می باشد که اولین نقش آفرینی سینمایی تاتم محسوب می شود. یک اثر بسکتبالیستی!

 dn3inzz02356

شان پن (Sean Penn) : بازیگر برنده اسکار برای فیلم « میلک » که این روزها بیشتر درگیر فعالیت های اجتماعی – سیاسی هست، نخستین تجربه سینمایی خود را در فیلم « Fast Times at Ridgemont High » محصول سال 1982 در نقش یک نوجوان مدرسه ای بدست آورد. تصویر فوق وی را در این فیلم نشان می دهد.

 ریس ویترسپون

ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) : ویترسپون که سال بسیار خوبی را با تهیه مجموعه « دروغ های کوچک بزرگ » پشت سر گذاشت، خیلی زود فعالیت بازیگری اش را آغاز کرد. تصویر فوق مربوط به حضور او در فیلم « The Man in the Moon » در سال 1991 می باشد. ویترسپون هنگام بازی در این فیلم 15 ساله بود.

بن افلک

بن افلک (Ben Affleck  ) : بازیگر جدید نقش بتمن که خیلی هم محبوبیتی نزد تماشاگران ایرانی ندارد و دلیلش را هم نمی دانیم، خیلی زود در دوران کودکی اش بازیگری را تجربه نموده است. تصویر فوق مربوط به حضور افلک کودک در سریال « ABC Afterschool Specials » می باشد که مربوط به سال 1986 می باشد.

 کیانو ریوز

کیانو ریوز (Keanu Reeves  ) : ستاره فیلم « ماتریکس » مدتها بود که جایگاه خود را به عنوان یک ستاره از دست داده بود اما اخیراً با فیلم « جان ویک » دوباره توانست توجهات را به خود جلب نماید. تصویر فوق نخستین تجربه نقش آفرینی ریوز در سریال « Hangin’ In » محصول سال 1984 است. ما که هیچ شباهتی میان امروز و دیروز او نیافتیم!

کیانو ریوز

اوان مک گرگور (Ewan McGregor  ) : مک گرگور از آن دسته بازیگرانی است که چهره اش طی سالهای اخیر خیلی تغییری به خود ندیده است! تصویر فوق مربوط به سال 1994 و فیلم « Shallow Grave  » می باشد که از نخستین نقش آفرینی های سینمایی این بازیگر محسوب می شود. مک گرگور پس از گذشت 24 سال هنوز تغییر چندانی در ظاهرش بوجود نیامده!

 کیانو ریوز

میشل ویلیامز (Michelle Williams  ) : ویلیامز که سال گذشته با « تمام پول های جهان » برای چهارمین بار نامزد اسکار شده بود و به لیست بلند بالای بازیگرانی پیوسته که بالاخره باید یک اسکار بگیرند اما تابحال نگرفته اند! ، بازیگری را در نوجوانی آغاز کرد و تصویر فوق مربوط به به حضور او در فیلم « Species » می باشد که محصول سال 1995 است.

 جرد لتو

جرد لتو (Jared Leto ) : لتو یکی از معدود افرادی است که در هر رشته ای که قدم گذاشته توانسته مهمترین افتخارات آن را کسب نماید؛از جمله در موسیقی و سینما. برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم « کلوب خریداران دالاس » در دهه نود میلادی همزمان با فعالیت موسیقیایی اش، در سینما و تلویزیون حضور داشت و تصویر فوق او را در سریال « My So-Called Life » نشان می دهد که از نخستین نقش آفرینی های اوست.

 دنزل واشنگتن

دنزل واشنگتن (Denzel Washington  ) : بازیگر پر افتخار هالیوود که می شود از او به عنوان موفق ترین بازیگر سیاهپوست تاریخ سینما نیز یاد کرد، فعالیت هنری خودش را از دهه 80 میلادی آغاز کرد. تصویر فوق مربوط به نخستین نقش آفرینی سینمایی واشنگتن در فیلم « Carbon Copy » محصول سال 1981 می باشد. واشنگتن هنگام بازی در این فیلم 27 ساله بود.

 دنزل واشنگتن

گری اولدمن (Gary Oldman) : سال گذشته بهترین دوران بازیگری گری اولدمن بود چراکه او توانست سرانجام با بازی در نقش چرچیل ، اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را دریافت نماید و به سالها ناکامی اش در کسب اسکار پایان دهد. تصویر فوق گری اولدمن را در نخستین تجربه سینمایی اش به نام «  Sid and Nancy » در سال 1986 نشان می دهد که ظاهر متفاوتی با گری اولدمن این روزها دارد!

 

مطلب مرتبط با این مقاله :

تصاویر کمتر دیده شده از بازیگران مشهور در نخستین تجربه های بازیگری شان در مقابل دوربین ( بخش اول )

 

 

نازنین واحدی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها