صفحه اصلی > گزارش ویژه : پیشنهاد فیلم و سریال برای آخر هفته ( شماره 1 )

پیشنهاد فیلم و سریال برای آخر هفته ( شماره 1 )

همبستگی (Coherence

 از این پس در وب سایت مووی مگ به صورت هفتگی در روزهای انتهایی هفته سلسله مطالبی تحت عنوان « پیشنهاد فیلم و سریال برای آخر هفته » منتشر خواهد شد که در آن هر هفته، 3 فیلم جذاب را به شما معرفی کنیم تا از تعطیلات تان نهایت استفاده را ببرید.

 

همبستگی (Coherence): سینمای مستقل معمولاً زیر سایه غول های هالیوودی محو می شود و فیلم « همبستگی » هم علی رغم ارزش ساخت بالایی که داشت، از این قاعده مستثنی نبود. « همبستگی » جذاب و در عین حال ترسناک است. فیلم درباره جهانی موازی است که شما خودتان را در لحظه ملاقات می کنید در عین حال که ممکن است دوستتان در آن لحظه در مکانی دیگر قرار داشته باشد! اگر به مباحثی که در « اینتراستلار » مطرح شد علاقه دارید، « Coherence » می تواند آخر هفته شما را بسازد و شما را حسابی غرق در دنیایی کند که متعلق به خودش است و تا به امروز هم اثری نتوانسته با چنین کیفیتی به موضوع مشابه بپردازد.

نمره آی ام دبی بی: 7.2

نمره متاکریتیک: 65

The Invisible Guest

مهمان نامرئی (The Invisible Guest): از سینمای اسپانیا همواره نامهای آشنایی همچون پدرو آلمودوار در سطح بین المللی شنیده ایم اما آثار کمتر شناخته شده ای هم در این کشور ساخته شده اند که کیفیت ساخت بالایی دارند. فیلم « مهمان نامرئی » یکی از این آثار است که در ژانر معمایی ساخته شده و به خوبی مخاطبش را تا انتهای فیلم کنجکاو نگه می دارد و اجازه نمی دهد لحظه ای نفس راحت بکشد. اگر قصد تماشای یک اثر معمایی را دارید، « مهمان نامرئی » را از دست ندهید!

نمره آی ام دبی بی: 8.1

نمره متاکریتیک: –

همبستگی (Coherence

خانم سان شاین کوچک (Little Miss Sunshine): خانم سان شاین کوچک یا همان « لیتل میس سانشاین»، کمدی ساده و جمع و جوری است که می تواند لبخند را به لبانتان هدیه کند. در این فیلم مجموعه ای از بازیگران با استعداد از جمله استیو کارل، پُل دانو، تونی کولت و آلن آرکین حضور دارند و قصه فیلم درباره سفری پر ماجرا است که اتفاقات خنده داری را به همراه دارد. « خانم سانشاین کوچک » در مراسم اسکار سال 2006 هم خوش درخشید و اسکار بهترین فیلمنامه را بدست آورد. تماشای این کمدی بامزه و به یاد ماندنی در آخر هفته می تواند حالتان را بهتر کند!

نمره آی ام دبی بی: 7.8

نمره متاکریتیک: 80

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها