صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : فیلم و سریالی که برای آن ها لحظه شماری میکنیم

فیلم و سریالی که برای آن ها لحظه شماری میکنیم

17940622356

پارسال همین موقع بود که همه جا خبر از فیلم های مارول بود. از یک طرف صحبت از رکوردشکنی های فیلم پلنگ سیاه بود و از طرف دیگر، همه نگاه ها به قسمت سوم انتقام جویان معطوف شده بود. سایت هایی که در حوزه اخبار سینما فعالیت می کردند، کوچکترین خبرهای مربوط به این دو فیلم را پوشش می دادند و بازخوردهای بسیار زیادی هم دریافت می کردند. امسال این جنبش و هیاهو کم نشده که هیچ، بیشتر هم شده است. این بار مارول قصد دارد که جنجالی ترین و طولانی ترین فیلم خود را در تاریخ 26 آوریل 2019 اکران کند. در چند سال اخیر، فیلم های ابرقهرمانی به شدت در ایران محبوب شده اند و واکنش های بسیار زیادی به همراه دارند. فیلم انتقام جویان 4 هم از قاعده مستثنی نیست.

هم اکنون افراد بسیار زیادی در انتظار اکران فیلم هستند. البته هنوز هم فیلم های خارجی در سینماهای کشور اکران نمی شوند. آسانترین راه برای تماشای فیلم، دانلود آن است. البته برای دانلود فیلم، باید حداقل دو ماه صبر کرد تا فیلم با کیفیت های بالایی برای دانلود قرار بگیرد. سایت های دانلود فیلم هم بلافاصله بعد از انتشار نسخه های پرده، دیجیتال و بلوری، فیلم را برای دانلود قرار می دهند. توصیه می شود که فیلم را با کیفیت های بالا مثل دیجیتال یا بلوری و با استفاده از زیرنویس فارسی ببینید. تعداد بسیار زیادی از مخاطبان، فیلم ها را با زیرنویس فارسی می بینند. کاربران با مراجعه به سایت های دانلود زیرنویس فارسی به جدیدترین زیرنویس ها دسترسی پیدا می کنند. سایت ایران زیرنویس https://iranzirnevis.com که مرجع دانلود زیرنویس فارسی فیلم، سریال و انیمیشن است، یکی از بروزترین مرجع هایی است که کاربران از آن استفاده می کنند.

خبر ساخت فیلم انتقام جویان: آخر بازی در سال 2014 منتشر شد و در آن زمان قرار بود که عنوان آن “انتقام جویان: جنگ ابدیت – قسمت 2” باشد اما بعدها تغییر کرد. این فیلم آخرین فیلم از فاز سوم دنیای سینمایی مارول خواهد بود و بعد از این فیلم، دنیای سینمایی مارول دچار تغییرات زیادی می شود. در این قسمت انتقام جویان تلاش می کنند که اقدامات تانوس را خنثی کنند. با اینکه تقریبا یک ماه تا اکران فیلم باقیمانده است، اما محبوبیت بالای این فیلم باعث شده که صفحه های دانلود فیلم و دانلود زیرنویس فارسی فیلم اونجرز: اند گیم 2019 در سایت های مختلف، بازدیدهای چندین هزاری داشته باشد. تئوری های زیادی در مورد داستان این فیلم و اتفاقات آن وجود دارد اما واقعیت این است که تقریبا تمام آن ها اشتباه هستند و هیچ کس نمی داند که چه اتفاقاتی می افتد.

همه می خواهند بدانند که در نهایت فیلم چگونه تمام می شود اما این تنها پایانی نیست که مخاطبان منتظر آن هستند. فصل آخر سریال گیم آف ترونز هم امسال پخش می شود و این سوال را در ذهن بینندگان ایجاد کرده که بالاخره چه کسی بر تخت آهنین می نشیند. بعد از دو سال، فصل 8 سریال بازی تاج و تخت که فصل آخر هم است، در تاریخ 13 آوریل 2019 پخش می شود.

این سریال به نوعی انتقام جویان تلویزیون محسوب می شود و افراد فوق العاده زیادی منتظر پخش این سریال از شبکه HBO هستند. اگر می خواهید در کوتاهترین زمان ممکن به زیرنویس های فصل 8 دسترسی پیدا کنید، از صفحه دانلود زیرنویس سریال گیم آف ترونز استفاده کنید. مدت زمان قسمت های فصل آخر سریال گیم آف ترونز طولانی تر از سایر فصل ها است. بزرگترین نبرد این سریال ها که فیلمبرداری آن 55 روز طول کشیده است، در این فصل به نمایش گذاشته می شود. اپیزود سوم از فصل 8، طولانی ترین اپیزود این سریال خواهد بود و قرار است که نبرد وینترفل در آن اتفاق بیفتد. در چند قسمت باقیمانده هم شاهد ماجراهای پس از نبرد خواهیم بود و مشخص می شود که کدام یک از شخصیت های باقیمانده بر روی تخت آهنین می نشیند.

در کنار این فیلم و سریال، آثار دیگری مانند شزم، هل بوی، کاپیتان مارول، گودزیلا: سلطان هیولاها، جان ویک 3، علاءالدین و غیره توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. در میان برنامه های تلویزیونی هم طرفداران زیادی منتظر پخش فصل جدید سریال هایی همچون پیکی بلایندرز، بهتره با سول تماس بگیری، داستان ندیمه و غیره هستند. یکی ازعناوین دیگری که بسیار جلب توجه کرده است، فیلم قبرستان حیوانات خانگی است. این فیلم که یک بازسازی محسوب می شود، بر اساس رمانی به همین نام اثر استیون کینگ ساخته شده و توانسته نقد های بسیار خوبی از منتقدان کسب کند.

چه بخواهیم چه نخواهیم، نمرات منتقدین تاثیر مستقیمی بر روی انتخاب کاربران دارد و انتظار می رود که با توجه به نقدهای مثبت، دانلود زیرنویس فارسی فیلم Pet Sematary 2019 هم خواهان بسیار زیادی داشته باشد. این فیلم داستان خانواده کرید را دنبال می کند که به یک خانه روستایی نقل مکان می کنند. آن ها متوجه می شوند که یک غبرستان حیوانات خانگی در نزدیکی خانه آن ها قرار دارد. هنگامی که گربه آن ها در یک تصادف وحشتناک کشته می شود، دکتر کرید تصمیم می گیرد که گربه اش را در این قبرستان مرموز دفن کند. همین موضوع باعث می شود که یک سری اتفاقات وحشتناک برای این خانواده رخ بدهد.

 {jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها