صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : « انتقام جویان : پایان بازی » در اولین روز اکران خود 5 رکورد را جابجا کرد!

« انتقام جویان : پایان بازی » در اولین روز اکران خود 5 رکورد را جابجا کرد!

upl001um00

«انتقامجویان: آخر بازی» چهارمین قسمت از سری پرطرفدار ابرقهرمانی مارول در سه روز نخست اکرانش چندین رکورد گیشه را شکسته است. این فیلم در آمریکا، چین و چند کشور بیشترین آمار فروش تاریخ را به نام خود ثبت کرده است.

تعدادی از این رکوردشکنی‌ها را به روایت ورایتی بخوانید:

به گزارش مووی مگ به نقل از آی سینما، بیشترین فروش روز افتتاحیه در چین: «اتتقامجویان ۴» روز ۲۴ آوریل رکورد بهترین فروش روز افتتاحیه و بیشترین فروش در یک روز را با ۱۰۷.۲ میلیون دلار به دست آورد و از فیلم چینی «شکار هیولا ۲» عبور کرد.

بهترین فروش بین‌المللی: بهترین فروش یک روز در هنگ کنگ، تایوان، تایلند، استرالیا، نیوزیلند، فیلیپین، کره، انگلستان، برزیل، مصر، پاناما، پرو، کلمبیا، آرژانتین، شیلی، بولیوی، پاراگوئه، ترینیداد و اروگوئه به نام «انتقامجویان: آخر بازی» ثبت شد.

پیش نمایش پنجشنبه: محصول جدید مارول با کسب ۶۰ میلیون دلار از پیش نمایش پنجشنبه در آمریکا رکورد قبلی را که در اختیار قسمت هفتم «جنگ ستارگان» بود شکست.

رکورد آخر هفته در آمریکا: دیزنی روز جمعه اعلام کرد «آخر بازی» این آخر هفته را با ۳۰۰ میلیون دلار به پایان می‌رساند. رکورد قبلی در اختیار «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» با ۲۵۷ میلیون دلار بود.

بیشترین سالن نمایش: «انتقامجویان ۴» با نمایش روی ۴۶۶۲ پرده در آمریکای شمالی این رکورد را هم به نام خود کرد.

برای خواندن نقد این فیلم در سایت مووی مگ اینجا کلیک نمائید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها