صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : معرفی بهترین سریال های نیمه دوم سال 2019

معرفی بهترین سریال های نیمه دوم سال 2019

image 20122222 08 03 18 10 00

 

سال 2019 یک تفاوت اساسی با سال های دیگر در زمینه سریال برای طرفداران سریال های تلوزیونی و اینترنتی دارد آن هم پخش فصل پایانی سریالی بینظیر و پرطرفدار مانند گیم اف ثرونز بوده است. در این بخش قصد معرفی سریال های محبوب و معروفی را داریم که قرار است در نیمه ی دوم سال 2019 پخش شوند. سریال هایی که شاید بتوانند خلا نبود سریال خوب را در آینده جبران کنند و پیشنهاد می کنیم که این سریال ها را بسته به ژانرهای محبوبتان انتخاب کنید و دنبال کنید. برای دانلود زیرنویس فارسی هر کدام از سریال های زیر به سایت جهان ساب مراجعه کنید.

 

سریال Vikings

سریال وایکینگ ها در ژانرهای اکشن ، درام و تاریخی قرار دارد. داستان سریال وایکینگز همانطور که از نامش پیداست به زمان زندگی وایکینگ ها در قسمتی از اروپا برمیگردد. این سریال ابتدا داستان زندگی شخصی با نام راگنار لاثبروگ را روایت می کند و بعدها داستان کشور گشایی های فرزندان او را نیز به تصویر می کشد. سریال Vikings محصول مشترک دو کشور ایرلند و کانادا می باشد و از شبکه هیستوری ایرلند نیز پخش می شود. قرار است فصل ششم سریال Vikings در ماه های آینده پخش شود.سریال وایکینگز توانسته نمره قابل قبول و عالی 8.6 را از کاربران سایت آی ام دی بی کسب کند. مدت زمان هر ایپیزود از سریال Vikings در حدود 44 دقیقه می باشد. برای دانلود زیرنویس Vikings به سایت جهان ساب مرجعه کنید.

 

سریال Arrow

سریال ارو یا همان تیرکمان که طرفداران آن منتظر پخش فصل نهم این سریال هستند یک سریال در ژانرهای اکشن ، ماجراجویی و علمی تخیلی است. داستان سریال Arrow زندگی شخصی بنام اولیور کویین ( با بازی “استفن امل” ) را به تصویر می کشد که زندگی متفاوت و پرماجرایی را داشته است. او بعد از غرق شدن کشتی پدرش در اقیانوس به یک جزیره پناه می برد و در آنجا برای نجات جان خود مجبور به آموزش فنون رزمی و کار با تیرکمان می شود. سریال ارو توانسته نمره 7.6 را از سایت آی ام دی بی کسب کند. در ادامه سریال داستان کمی فرق می کند و در این سریال با به تصویر کشیدن اتفاقات گذشته زندگی الیور کویین داستان کمی پیچیده تر می شود. هر قسمت از سریال ارو در حدود 42 دقیقه می باشد. برای دانلود زیرنویس Arrow به سایت جهان ساب مرجعه کنید.

 

سریال MR Robot

سریال MR Robot یک سریال در ژانرهای جنایی ، درام و مهیج می باشد. این سریال با سازندگیه Sam Esmail از شبکه USA Network پخش می شود. داستان سریال اقای روبات در مورد یک جوان می باشد که با هک کردن اطرافیانش از آنها حفاظت می کند. اولین فصل این سریال در سال 2015 به پخش رسیده است و قرار است بزودی فصل چهارم آن نیر پخش شود. مدت زمان پخش هر قسمت از سریال MR Robot در حدود 49 دقیقه می باشد. نمره سریال اقای روبات از سایت ای ام دی بی 8.5 می باشد. برای دانلود زیرنویس MR Robot به سایت جهان ساب مرجعه کنید.

 

سریال Westworld

قرار است بزودی فصل سوم سریال محبوب و پرطرفدار وست ورلد به پخش برسد. این سریال که در ژانرهای درام ، معمایی ، علمی تخیلی و وسترن قرار دارد از شبکه ای نام آشنا به نام HBO پخش می شود. سریال وست ورلد توانسته نمره 8.8 ار از سایت آی ام دی بی کسب کند. این امتیاز برای یک سریال امتیاز بسیار قابل قبول و خوبی محسوب می شود و پیشنهاد می کنیم که اگر ژانرهای سریال Westworld را دنبال می کنید این سریال را نیز به هیچ عنوان از دست ندهید. مدت زمان هر قسمت از سریال در حدود یک ساعت می باشد. اولین فصل سریال وست ورلد در سال 2016 به اکران رسیده است و مورد پسند طرفداران این سبک قرار گرفته است. برای دانلود زیرنویس Westworld به سایت جهان ساب مرجعه کنید.

 

سریال The Flash

داستان سریال فلش در مورد یک پسر جوان ( Grant Gustin ) می باشد که کارش تحقیق در مورد جرم و جنایت است. او کودکی سختی داشته و ماردش را در کودکی از دست داده است اما در ادامه زندگی او در یک انفجار عجیب قدرت خاصی را پیدا می کند و با تشکیل گروهی تبدیل به ابر قهرمان می شود. این سریال در ژانرهای اکشن ، ماجراجویی و درام قرار دارد. سریال فلش نمره 7.8 را از imdb کسب کرده است. هر قسمت از سریال The Flash در حدود 43 دقیقه می باشد. اولین فصل سریال فلش در سال 2014 از شبکه CW پخش شد. در سال 2019 قرار است فصل ششم سریال The Flash پخش شود. برای دانلود زیرنویس The Flash به سایت جهان ساب مرجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها