صفحه اصلی > زوم سینمای ایران : نقد و بررسی فیلم زن ها فرشته اند 2

نقد و بررسی فیلم زن ها فرشته اند 2

زن ها فرشته اند 2

کسی در فیلم حضور دارد  که من بشناسم؟

اگر آثاری مانند « زن ها فرشته اند 2» را دیده باشید، تمام بازیگران فیلم را خواهید شناخت. محمدرضا شریفی نیا، سحر قریشی، میر طاهر مظلومی، علی صادقی و باقی رفقا در فیلم حضور دارند!

داستان فیلم درباره چیست ؟

یک مشت بدبخت در یک دور باطل، دور یکدیگر می چرخند تا زندگی بر وفق مرادشان شود اما…

کارگردان کیست ؟

آرش معیریان که با اختلافی دست نیافتنی، ” شونه تخم مرغ ” ساز ترین کارگردان تاریخ سینمای ایران بوده است. شماری از آثاری که آقای معیریان تا به امروز کارگردانی کرده عبارتند از: شارلاتان، دریاکنار ، آس و پاس، خالتور، دم سرخ ها و داماد خجالتی!

زن ها فرشته اند 2

نکات مثبت فیلم ؟

از یابنده تقاضا می شود مخاطبین سینما را مطلع کند!

نکات منفی فیلم ؟

کیفیت ساخت « زن ها فرشته اند 2 » حتی برای اتوبوس های بین شهری و سوپرمارکت ها هم مناسب نیست!

فیلمنامه ای « در زن ها فرشته اند 2 » وجود ندارد. در اینجا کارگردان به بازیگرانش گفته هر شیرین کاری که بلد هستند را به نمایش بگذارند تا فیلم ساخته شود!

میزان لودگی در فیلم به حدی است که کلیپ های اینستاگرامی پیش آن زانو می زنند!

نگاه فیلم به مقوله زن و مرد، از نگاه های ابتدای دهه هشتاد هم سخیف تر است! مردانی که هوس ثمره زندگی شان است و زنانی که در نهایت می خندند و قائله ختم می شود!

« زن ها فرشته اند 2 » در بخش های فنی هم مشکلاتی دارد. افکت های عجیب و غریبی که در طول فیلم استفاده می شود، از لحاظ بالانس بودن صدا مشکل دارند و محل قرار گرفتن دوربین نیز در اشتباه ترین نقطه ممکن قرار دارد. زمانی که فردی در حال فرار است، زاویه ” لو انگل ” تداعی گر چیست؟ عظمت فرد فراری؟!

زن ها فرشته اند 2

عامل تاثیرگذار برای تماشای فیلم؟

تماشاگران آثاری از این دست، خیلی نیازی به عامل محرک برای تماشای « زن ها فرشته اند 2 » ندارند. آنها هر اتفاقی هم که بیفتد، به تماشای فیلم خواهند نشست!

حرف آخر :

تفاوت است بین فیلم سینمایی و تلویزیونی، فیلم تلویزیونی و ویدیویی، فیلم ویدیویی و سوپرمارکتی، فیلم سوپرمارکتی و کلیپ های اینستاگرامی. « زن ها فرشته اند 2 » حتی به کلیپ های اینستاگرامی هم پهلو به پهلو نمی زند و باید در یک دسته بندی مجزا قرار بگیرد!

 

منتقد: میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

 

نام فیلم : زن ها فرشته اند 2 دانلود فیلم زن ها فرشته اند 2

کارگردان : آرش معیریان

نویسنده : کریم خودسیانی

تهیه کننده : حسین فرحبخش

بازیگران :

سحر قریشی

نیوشا ضیغمی

علی صادقی

محمدرضا شریفی نیا

و…

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها