صفحه اصلی > رپرتاژ : چگونگی خرید گوسفند زنده از طریق سایت دامکالا برای نوزاد تازه متولد شده

چگونگی خرید گوسفند زنده از طریق سایت دامکالا برای نوزاد تازه متولد شده

خرید گوسفند زنده

سلامتی کودک و قربانی کردن گوسفند

امروزه متاسفانه به علت شیوه غلط زندگی و امید نداشتن به زندگی مریضی های زیادی گریبانگیر بشر شده است. به همین علت به منظور رسیدن به سلامتی و زندگی سرشار از حس آرامش و به دور از هر گونه مریضی و دردی می بایست دست به یک سری اعمال زد تا همواره صحیح و سالم بود. در قدیم به منظور اینکه فرزند تازه متولد شده از هر گونه شر و مریضی به دور باشد؛ گوسفند زنده یا یک حیوان چهارپای دیگری از میان بز، شتر و گاو را قربانی می کردند تا سلامتی کودک خود را تضمین کنند. بنابراین یکی از سنت هایی که در قدیم بوده است و در آیات و احادیث هم روی آن تأکید زیادی می شده است؛ سنت خرید گوسفند زنده و قربانی کردن بوده است که در ادامه بیشتر در خصوص آن سخن به میان می آید.

خرید گوسفند زنده از دامکالا

خرید گوسفند زنده از دامکالا برای نذری

نذری کردن گوسفند زنده، خرید گوسفند زنده و تقسیم نمودن گوشت زنده برای فقرا و نیازمندان از آداب پسندیده ای در اسلام به شمار می آید که معمولا افراد زیادی به منظورهای مشخص دست به این اقدام می زنند. یکی از این دلائل قربانی کردن گوسفند زنده به منظور حفظ سلامتی و دور راندن هر گونه شر و مریضی است. نذری دادن گوشت گوسفند زنده را هم می توان به صورت پخش کردن گوشت خام در میان مردم نیازمند ادا نمود و هم می توان آن را به صورت پخته شده مورد استفاده قرار داد. به هر صورتی که باشد؛ به جای آوردن این سنت الهی در نزد باری تعالی ارج و قرب زیادی دارد و برای بانی مجلس ثواب بسیار زیادی نوشته می شود و موجب قرب الهی وی می گردد. بنابراین برای انجام دادن این سنت بزرگ و پسندیده می بایست در وهله نخست یک گوسفند سالم و چاقی را از سایت دامکالا خریداری نمود تا با بریدن سر آن بتوان گوسفند زنده مورد نظر را قربانی کرد تا بتوان نذر خود را به جای آورد.

خرید گوسفند زنده

قیمت روز گوسفند

قیمت گوسفند روز از دامکالا

دامکالا یک سایت در ارتباط با فروش گوسفند زنده است. به منظور قربانی کردن گوسفند زنده می بایست قیمت روز گوسفند را دانست و طبق قیمت گوسفند امروز، گوسفندی را برای خود خریداری نمود. برای این منظور هر روزی ممکن است شما با قیمت های زیادی مواجه گردید که با روز قبل و پس از آن متفاوت باشد. بنابراین خرید گوسفند زنده برای قربانی کردن منوط به قیمت همان روزی است که شما می خواهید گوسفندی را قربانی کنید. یکی از سایت های معتبری که میتوان از قیمت روز گوسفند اطلاع پیدا کنیم. اما ممکن است این سوال پیش آید که چگونه سلامتی کودک خود را با قربانی کردن گوسفند زنده تضمین کنیم؟ در ادامه بیشتر در این خصوص سخن به میان می آید.

خرید گوسفند زنده

تضمین سلامتی کودک خود با قربانی کردن گوسفند زنده

تضمین سلامتی کودک خود با قربانی کردن گوسفند زنده

در صورتی که این سوال در ذهن شما به وجود آمده است که چگونه سلامتی کودک خود را با قربانی کردن گوسفند زنده تضمین کنیم؟ باید خاطر نشان کرد که در اسلام تأکید زیادی شده است که فرزندی که تازه به دنیا آمده است و هفت روز از عمر آن گذشته است؛ در روز هفتم سنتی به نام عقیقه کردن وجود دارد که به عنوان یک حقی بر گردن پدر فرزند مذکور می باشد که گوسفند زنده ای را قربانی نماید. همان طور که در اسلام آمده است و روی آن تأکید زیادی هم شده است؛ به جای آوردن این سنت پسندیده علاوه بر آنکه موجب قرب الهی می گردد؛ سبب می شود تا هر گونه شر و مریضی از روی دوش فرزند تازه متولد شده مذکور برداشته شود تا وی بتواند در صحت و سلامتی تا سالیان سال زیر سایه پدر و مادر خود به زندگی خویش بپردازد. بنابراین این گونه است که می توان با قربانی کردن یا عقیقه کردن گوسفند زنده سلامتی کودک خود را تضمین نماییم تا در ادامه مسیر پر پیج و خم زندگی وی سلامتی وی در نزد باری تعالی تضمین شده باشد و سایه مهر و محبت خداوند همواره بالای سر او و خانواده اش باشد. به همین جهت است که سنت قربانی کردن از طریق سایت دامکالا در میان ایرانیان معتقد و مسلمانان بسیار پسندیده و محبوب می باشد و همه ساله افراد زیادی را مشاهده می کنیم که رو به عقیقه کردن گوسفند زنده برای حفظ سلامتی کودک خود می آورند.

 {jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها