صفحه اصلی > رپرتاژ : معروف ترین بازی جهان

معروف ترین بازی جهان

بازی های کامپیوتری

بازی‌هایی بسیار متعددی هستند که شما می‌توانید آنها به‌عنوان دانلود بازی کامپیوتری در سیستم‌عامل خود بازی کنید. این بازی عبارتند از: خدای جنگ یک و دو , بازی جنرال, بازی وارکرافت, بازی کانتر استریک و…

بازی خدای جنگ 1: یکی از معروف‌ترین بازی‌هایی کامپیوتری می‌توان به بازی خدای جنگ 1 یا همان God of War  اشاره کرد بازی که در سال 2005 برای اولین‌بار برای کنسول پلی استیشین دو به بازار آمد. این بازی به‌راحتی توانست طرف‌داران بسیاری به دست آورد. حتی بازی طوری بود که در زمان 2005 مردم برای بازی این بازی جذاب راهی کلوپ‌های شبانه می‌شدند. اما بعدها با پیشرفت زمان این بازی به سیستم‌عامل ویندوز رسید و دوستان می‌توانستند این بازی جذاب را در کامپیوتر اجرا کنند. اما تبدیل این بازی به کامپیوتر مشکلات بسیار بزرگی را به همراه داشت این مشکلات عبارتند از: افت کیفیت بازی, پشتیبانی نکردن از کنترلرهایی کامپیوتر, کندی سرعت و… مشکلات زیادی که همراه داشت. اما امروز سایت سافت دانلود توانسته نسخه رایگان و بدون مشکل رو برای کاربران محیا سازد. اکنون متوانید بازی خدای جنگ 1 را به‌صورت رایگان دریافت کنید.

داستان بازی خدای جنگ 1: در زمان اسپارتا شخصی بنام کریتوس رهبری فرمانده جنگ رو اختیار داشت. کریتوس با تمام قدرت در مقابل دشمنان خود ایستاده بود و آن‌ها را نابود می‌کرد. اما در همین حین یک فرمانده جنگ بربر توانست کریتوس را از پای در بیاورد و در موقع کشتن کریتوس با صدای بلند از شخصیت یونانی بنان آریس کمک می‌خواهد. آریس برای کمک به کریتوس میاید و آن را نجات داده و دست‌های آن را با زنجیر و گوشت یکی می‌سازد و به آن قدرت بیشتر از یک خدا اهدا می‌کند. اما کریتوس باید برای همیشه به آن خدمت کند. اینجا بود که آریس از کریتوس می‌خواهد یک‌به‌یک شهر حمله کرده و در آن خانه همه رو نابود کند. اما آریس از قبل زن و بچه کریتوس آنجا گذاشته بود. کریتوس می‌زند همه چیز دانلود می‌کند زن و فرزند خویش را با بی‌رحمی تمام می‌کشد. در این حین پنبه‌های کوچک سفید به جان او می‌چسبند که این به یاد کریتوس بماند که چه‌کار وحشتناکی انجام داده است.

خدای جنگ 1

بعدازاین وقایع می‌رسیم به اول بازی جای که کریتوس می خواهد از دست این کابوس‌ها نجات دهد دست به خودکشی می‌زند و در این لحظه خواهر کریتوس ینی آتنا ظاهر می‌شود و از اون می‌خواهد که جلوی مرد خطرناک بنام آریس که وارد شهر آتن (پایتخت یونان قدیم) شده است و همه مردم آنجا را قتل‌عام می‌کند. کریتوس برای نابودکردن آریس راهی می‌شود چرا که آتنا قول داده بعد از نابودکردن آریس از خدایان می‌خواهد که گذشته تلخ او را پاک کنند. در همین راه کریتوس از جادوگر آریس بر می‌خورد که کریتوس از آن می‌خواهد راه شکست آریس را به اون بگوید. اون هم در جواب می‌گوید برای شکستن دادن آریس باید از جعبه کوچک پاندا استفاده کنی و اون جعبه می‌تواند هر آدمی را نابود کند. کریتوس برای یافتن به این جعبه راهی می‌شود.

پس از زحمت‌هایی زیاد این جعبه رو پیدا می‌کند و می‌خواهد آن را باز کند آریس از تقریباً از 800 کیلومتری یک چوب بزرگ بر می‌دارد و پرت می‌کند طرف کریتوس تا آن را به‌راحتی از بین ببرد. پس از نابودکردن کریتوس این آخر کار نبود چرا که کریتوس دوباره از جهنم که حضور دارد به دنیای زنده‌ها برگشته و آریس را می‌کشد تا خدایان گذشته تلخ اونو فراموش کنند.

بازی خدای جنگ 2: بازی خدای جنگ که در نسخه اول سروصدای زیادی داشت حالا این بار در نسخه دوم چه‌کار کرده است. این بازی در سال 2008 انتشار شد که بازی محبوب  کاربران شد. پس از انتظار زیادها بعد از نسخه اول حالا نسخه دوم بازی خدای جنگ بالاخره بر روی کامپیوتر پخش شد.

داستان بازی خدای جنگ 2: در ادامه نسخه دوم این بازی خدای جنگ 2 که کریتوس یک خدای جنگ شناخته شده بود و قدرت حاکمیت بر آن  بود سعی می‌کند تا به پایین برود به ارتش اسپارتا برای پیروزی در جنگ کمک کند. اما غافل از آن که چه نقش‌های برای کریتوس کشیده می‌شود. بعد از اینکه کریتوس به پایین می‌رود توسط پرنده زئوس آن را به شکل کوچک در میاورد اما کریتوس فکر می‌کند که این کار آتنا هست چرا که آتنا راضی نبود اون پایین برود. کریتوس در ادامه برای نابودکردن مجسمه کلالوس می‌رود (مجسمه‌ای کلالوس مجسمه زنده شده توسط زئوس است) زئوس برای کشتن آن شمشیر المپوس را در اختیار کریتوس قرار می‌دهد تا تمام قدرت که کریتوس دارد برای خارج‌کردن این شمشیر خرج کند. پس از در آوردن شمشیر المپوس می‌تواند مجسمه کلالوس را نابود کرده و قدرت واقعی خود ثابت کند.

اما بازی اینجا به طور عجیبی فرق می‌کند دست کلالوس رو کریتوس می‌خورد و شمشیر صدمتری جلو پرت می‌شود. ولی کریتوس که تمام قدرت و نیرو خودشو در آن شمشیر قرار داده بود با بدن خسته و بی قدرت طرف شمشیر المپوس می‌رود تا به‌دست‌آوردن آن قدرت واقعی آن برگرد. اما این حیله‌های زئوس بود. زئوس با پرنده که کلالوس و کریتوس کوچک کرده بود ظاهر می‌شود و شمشیر بر می‌دارد و فرو می‌کند به شکم کریتوس و در نهایت کریتوس به دنیای جهنم می‌رود.

در دنیای جهنم کریتوس شخصی بنام گایا ملاقات می‌کند که گایا می‌گوید کریتوس من دوباره بهت قدرت می‌دهم تا دوباره برگردی و زئوس رو شکست بدی و شمشیر المپوس ازآن‌پس بگیری.

کریتوس دوباره از دنیای جهنم وارد دنیای زنده می‌شود و گایا می‌گوید که برای شکستن دادن زئوس باید پیش خواهرهای زمان بروی و از آنها بخواهی زمان برای تو عقب بکشند. کریتوس از اسبی که گایا به اون داده است می‌رود به دنبال خواهرهای زمان و در نهایت موفق می‌شود خواهرهای زمان را نابود کند و با استفاده از قدرت آنها زمان را به قبل برگرداند. اما زمان که به گذشته برگشت کریتوس برای کشتن زئوس از شمشیر المپوس استفاده می‌کرد که آتنا جلوی آن را می‌گیرد و می‌گوید زئوس پدر تو هست.

خدای جنگ 2

جریان پدر کریتوس با زئوس بازمی‌گردد به کودکی زئوس که پدر آن تصمیم داشت زئوس و خواهر و برادر آن را قربانی می‌کرد که از طرف جادوگران پیش‌بینی شده بود که در آینده زئوس نابود می‌کند پدرش رو و برای همین پدر زئوس در پی نابودکردن اون بود که مادر آون را نجات داده و در جای دور توسط یک عقاب در حال پرورش و بزرگ‌شدن بود. نابودکردن پدر  در جادوی بود که در خاندان کریتوس وجود داشت آتنا خودشو فدا می‌کند تا جلوی همچنین کار رو بگیرد. اما کریتوس برای انتقام گرفتن از زئوس راهی می‌شود و سپس اون نابود می‌کند و شمشیر المپوس به دست می‌گیرد.

اما سؤال اینجاست گایا چرا باید به زئوس در جهنم کمک کند تا آون دوباره به دنیای زنده برگرد؟

تایتان ها با استفاده از شمشیر المپوس تسلیم افراد زئوس شده بودند و نمی‌توانستند کاری کنند زیرا برای اینکه بتواند قدرت جهان در اختیار بگیرند باید زئوس را نابود کنند و در جهان قدر نمایی کند.

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها