صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : سرانجام پس از سال ها انتظار، تریلر GTA VI منتشر شد

سرانجام پس از سال ها انتظار، تریلر GTA VI منتشر شد

GTA 6

سرانجام پس از گذشت 10 سال، تریلر GTA VI به صورت رسمی منتشر شد.

پروسه انتشار این تریلر با حواشی زیادی همراه بود. این تریلر قرار بود در تاریخ 14 آذر در ساعت 17:30 منتشر شود اما به دلایل نامعلوم، در شبکه های اجتماعی لو رفت و به همین جهت راک استار مجبور شد سریع تر از موعد مقرر، تریلر این بازی را منتشر نماید.

بر طبق تریلر منتشر شده از بازی GTA VI، داستان این بازی حول محور دو شخصیت زن و مرد قرار دارد که قرار است در کنار هم، ماموریت های زیادی را انجام دهند.

نکته حائز اهمیت این که در تریلر منتشر شده ما می توانیم شهر خاطره انگیز Vice City را مجددا ملاقات کنیم. شهری که در آن رنگ و نورهای جذابی دیده می شد.

در اولین تریلر بازی GTA VI ، گیم پلی از بازی نمایش داده نمی شود اما با این حال، شاهد بهبود چشمگیر گرافیک بازی در میان پرده های بازی هستیم و انتظار می رود که با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی، گرافیک بازی نیز بهبود یابد.

راک استار اعلام کرده که GTA VI در تاریخ 2025 منتشر خواهد شد. این بازی برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد و هنوز خبری از نسخه PC نیست.

تریلر بازی را در اینجا ببینید.

GTA VI

GTA VI

GTA VI

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خفاش شب
خفاش شب
4 ماه قبل

یکم شخصیت های اصلی نرمال و عادی نبودن؟

با جی تی ای فایو مقایسه کنید که همه یک تخته کم داشتن به جز یکی دوتا

FFFF
FFFF
4 ماه قبل

من خوشم اومد.
واکنش ها هم در همین سایت‌های خودمون تقریباً سه به یک مثبت بود. فقط چیزی که با قطعیت میشه گفت اینه که در روز های آینده این کانال های لاشخور ری اکشنری در یوتیوب از احساسات افرادی که triggered شدن نهایت شیر دوشی رو خواهند کرد.