صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : واکنش کیانو ریوز به میم معروفی که از او در فضای مجازی منتشر شده!

واکنش کیانو ریوز به میم معروفی که از او در فضای مجازی منتشر شده!

میم کیانو ریوز

«کیانو ریوز» که به‌زودی در «رستاخیزهای ماتریکس» (Matrix Resurrections) برادران وارنر دیده خواهد شد، در مصاحبه با «استیون کولبر» (The Late Show) از میمی گفته است که به «کیانوی غمگین» (Sad Keanu) شهرت دارد.

کولبر در اپیزود دوشنبه شب برنامه به شوخی می‌گوید آیا کامیک «برزرکر» (BRZRKR) او از این میم الهام گرفته شده یا نه. ریوز در یکی از تصاویر کامیک تنها روی نیمکت یک پارک نشسته است. ستاره «ماتریکس» پاسخ می‌دهد:‌ «فقط داشتم ساندویچ می‌خوردم، مرد!» کولبر می‌گوید: «پس در واقع در [میم] «کیانوی غمگین» غمگین نیستی؟» ریوز جواب می‌دهد: «داشتم فکر می‌کردم. مسائلی پیش آمده بود. گرسنه بودم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ریوز در ادامه توضیح می‌دهد که «ران گارنی» نگارگر کامیک آن صحنه از کتاب مصور را از آن میم الهام گرفته است: «نمی‌دانستم می‌خواهد این کار را انجام دهد، اما کرد، و فکر می‌کنم به نحوی ماورائی است.»

یکی دیگر از میم‌های ریوز راه رفتن این ستاره در حالت اسلو-موشن است. حضور ریوز در کنفرانس E3 لس‌آنجلس در سال ۲۰۱۹ نیز لحظاتی رقم زد که در خاطره فرهنگ عامه باقی ماند. ریوز که با «جان ویک» (John Wick) نوعی رنسانس را در هالیوود تجربه کرد، در حالی که روی صحنه کنفرانس آمده بود تا بازی ویدیویی «سایبرپانک ۲۰۷۷» (Cyberpunk 2077) استودیوی «سی‌دی پروجکت رد»‌ را معرفی کند، و قدم گذاشتن در خیابان‌های آینده و دنیای بازی را «نفس‌گیر» توصیف کرد، با فریاد یکی از هواداران ذوق‌زده‌اش مواجه شد که گفت: «خودت نفس‌گیری!» ریوز در واکنش به این هواداران گفت: «خودت نفس‌گیری. همه شما نفس‌گیرید.»

ریوز در بخش دیگری از مصاحبه با کولبر در پاسخ به این پرسش که چرا تا این حد «میم‌شدنی» است می‌گوید: «راستش هیچ نمی‌دانم، قربان.» او در ادامه می‌گوید حدود ۲۰ مرتبه برای یکی از صحنه‌های «رستاخیزهای ماتریکس» از بالای ساختمان پریده است: «می‌خواستم این صحنه را در روشن‌ترین ساعت صبح انجام دهیم و همین کار را هم کردیم، شاید ۱۹ یا ۲۰ مرتبه در دو روز اول پریدم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها