صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت فصل دوم «Squid Game» به صورت رسمی تائید شد

ساخت فصل دوم «Squid Game» به صورت رسمی تائید شد

Squid Game

«تد ساراندوس» مدیر عامل نتفلیکس می‌گوید «دنیای «بازی مرکب» تازه آغاز شده است.» پنجشنبه این هفته ساراندوس در جلسه ارائه گزارش مالی شبکه اعلام کرد که «قطعاً» فصل دوم سریال «بازی مرکب» (Squid Game) در نتفلیکس تولید خواهد شد.

«هوانگ دونگ هیوک» در مصاحبه با «کی‌بی‌اس» کره مذاکره حتی برای فصل سوم سریال را به تأیید رسانده بود: «با نت‌فلیکس برای فصل دوم و سوم در حال مذاکره هستم. در آینده نزدیک به توافق می‌رسیم.» او به «اسوشیتد پرس» گفته بود: «فشار زیادی وجود داشت، تقاضای بسیار زیاد، و علاقه بسیار برای فصل دوم. بنابراین احساس می‌کنم که چاره دیگری برای من باقی نگذاشته‌اید. اما، می‌گویم که فصل دوم قطعاً ساخته خواهد شد. در حال حاضر توی سر من است. در مرحله برنامه‌ریزی هستم. اما فکر می‌کنم هنوز زود است که بگوییم چه زمانی و چگونه اتفاق خواهد افتاد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این نویسنده و کارگردان در مصاحبه دیگری با «تایمز» گفته بود فصل آینده در صورت تولید بر روی شخصیت «فرانت من» (The Front Man) تمرکز خواهد کرد: «اگر بتوانم  بسازم، یک  می‌تواند داستانی در مورد شخصیت «فرانت من» باشد.»

«بازی مرکب» سپتامبر سال ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش شد و با ۱.۶۵ میلیارد ساعت بیننده در چهار هفته اول و عبور از «بریجرتون» (Bridgerton) پربیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس لقب گرفت. این سریال سه جایزه گلدن گلوب را نیز اخیراً شاخه‌های بهترین درام تلویزیونی و بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای «او یئونگ سو» کسب کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها