صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سریال کره ای «All of Us Are Dead» پربیننده ترین سریال نتفلیکس شد

سریال کره ای «All of Us Are Dead» پربیننده ترین سریال نتفلیکس شد

All of Us are Dead Cheong222

سریال کره‌ای و زامبی «همه ما مرده‌ایم» (All of Us Are Dead) در نتفلیکس به رتبه اول رسید. بنابر آماری که کمپانی «فلیکس‌پاترل» منتشر کرده، این سریال به دنبال پخش در تاریخ ۲۸ ژانویه، در ۲۵ کشور از جمله کره جنوبی، تایلند و سنگاپور به رتبه اول پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس رسیده است. به دنبال «بازی مرکب» (Squid Game) و «عازم جهنم» (Hellbound)، «همه ما مرده‌ایم» سومین سریال کره‌ای نتفلیکس است که رتبه اول را فتح می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «لی جای-کیو» کارگردان سریال در مصاحبه با «ای‌دیلی» کره از موفقیت غافلگیرکننده سریال در سراسر دنیا گفته بود: «واقعاً باورش دشوار است که سریال در این همه کشور در سراسر دنیا با استقبال مواجه شده. فکر می‌کنم پاداش بزرگی است برای همه بازیگران و عواملی که دو سال خودشان را وقف این پروژه کردند.»

«همه ما مرده‌ایم» از یک وب‌تون به نام «هم‌اکنون در مدرسه ما» (Now At Our School) نوشته «جو دونگ-جئون» اقتباس شده و داستانی در مورد گروهی از دانش‌آموزان روایت می‌کند که در یک مدرسه به محاصره زامبی‌ها درآمده‌اند. «پارک جی-هو»، «یون چان-یونگ»، «چو یی-هیون»، «لی یو-می»، «کیم بو-یون»، و «سون سانگیئون» از جمله بازیگران این مجموعه بوده‌اند.

این سریال در قالب ۱۲ اپیزود ۵۳ تا ۷۲ دقیقه‌ای ساخته شده و در حال حاضر از ۸ نقد امتیاز ۱۰۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است. «همه ما مرده‌ایم» آگست سال ۲۰۲۰ و در حین پاندمی فیلمبرداری شد. نتفلیکس هنوز برای تولید فصل دوم چراغ سبز نشان نداده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها