صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جیمین (Jimin)، عضو گروه BTS تحت عمل جراحی قرار گرفت

جیمین (Jimin)، عضو گروه BTS تحت عمل جراحی قرار گرفت

جیمین (Jimin)

جیمین (Jimin) از اعضای گروه موسیقی کره ای بی تی اس (BTS) به کرونا مبتلا شده و همزمان برای برداشتن آپاندیسش تحت جراحی قرار گرفته است. این خواننده و رقصنده مشهور کره ای که نام کاملش پارک جی-مین است، روز یکشنبه بعد از احساس درد شکمی ناگهانی و گلو درد خفیف به بیمارستان برده شد و پس از آن بود که مشخص شد این عضو گروه بی تی اس به تورم شدید آپاندیس و کرونا مبتلاست. جیمین اوایل روز دوشنبه به وقت محلی تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از جراحی موفق در حال ریکاوری است. گفته می شود که این عضو گروه بی تی اس به مدت چند روز در بیمارستان خواهد ماند و همزمان با مراقبت های پزشکی بعد از جراحی، به خاطر ابتلایش به کرونا نیز مورد درمان قرار خواهد گرفت. جیمین ۲۶ ساله چهارمین عضو این گروه هفت نفره است که ابتلایش به کرونا تایید می شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، در ماه دسامبر نیز تست کرونای رپر گروه به نام آر ام، خواننده شان جین و دیگر رپر آن ها سوگا مثبت شده بود، مدت کوتاهی پس از این گروه بی تی اس از یک سری اجراهای زنده از ایالات متحده به کره جنوبی بازگشت. تست کرونای آر ام (RM) 27 ساله رپر گروه و جین ۲۹ ساله خواننده گروه بی تی اس، تنها یک روز پس از آن مثبت اعلام شده که سوگا، ترانه سرا و رپر این گروه هفت نفره نیز به کرونا مبتلا شده بود. دولت کره جنوبی با نظارت و تست های سختگیرانه توانسته آمار ابتلا به کرونا و تعداد مرگ و میرها را پایین نگه دارد اما سویه اومیکرون در ماه جاری به سویه غالب کرونا در این کشور تبدیل شده است به طوری که تعداد موارد ابتلای روزانه در این کشور در روز یکشنبه به بیش از ۱۷,۵۳۲ مورد رسید. پیش از این نیز جونگ کوک (Jungkook)، جوان ترین عضو گره بی تی اس به عنوان جذاب ترین و خوش قیافه ترین مرد سال ۲۰۲۱ انتخاب شده است.

جونگ کوک که شاید محبوب ترین عضو گروه بی تی اس در نظر طرفداران این گروه پاپ مشهور اهل کره جنوبی است اکنون یک عنوان دیگر به موفقیت های خود افزوده است. جوان ترین عضو گروه بی تی اس توانست با اختلاف زیاد و آرای فراوان، از نظر King Choice به عنوان خوش قیافه ترین و جذاب ترین مرد سال ۲۰۲۱ انتخاب شود در حالی که یکی دیگر از اعضای این گروه در رتبه سوم قرار گرفت. جونگ کوک با بیش از دو میلیون رأی توانسته در صدر فهرست King Choice قرار گیرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها