صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : حمله مجدد امریش به مارول / باید چند تا «مرد عنکبوتی» ببینیم؟!

حمله مجدد امریش به مارول / باید چند تا «مرد عنکبوتی» ببینیم؟!

Roland Emmerich Marvel Header png 75

«رولند امریش» کارگردان فیلم «سقوط ماه» (Moonfall) بار دیگر به فیلم‌های ابرقهرمانی تاخت. این کارگردان در مصاحبه با «دیسکاسینگ فیلم» تعدد فیلم‌های «مرد-عنکبوتی» را زیر سؤال می‌برد، این فیلم‌ها را «ملال‌آور» می‌خواند و می‌پرسد تولید چند فیلم ابرقهرمانی برای سینما کافی است. «مارتین اسکورسیزی» پرچم‌دار مبارزه با عناوین ابرقهرمانی است و او بود که اولین بار شهامت حمله به فیلم‌هایی که به «شهر بازی» شبیه‌اند را پیدا کرد. پس آن مصاحبه اسکورسیزی با «امپایر»، چندین فیلمساز دیگر از جمله «فرانسیس فورد کاپولا» به او پیوستند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، امریش می‌گوید: «خوب، سخت و سخت‌تر می‌شود. واقعاً از این وضع راضی نیستم. چند فیلم ابرقهرمانی باید ساخت؟ شاید ۷ یا ۸ فیلم «مرد-عنکبوتی» در دست ساخت دارند؟ برای من به عنوان یک فیلمساز بسیار ملال‌آورند. نباید یک فیلم را بارها و بارها ساخت.»

این کارگردان پیش‌تر در مصاحبه با «دن آو گیک» گفته بود که «جنگ ستارگان» و مارول سینما را به نابودی کشانده‌اند: «به این علت که طبیعتاً، مارول و دی‌سی کامیکس و «جنگ ستارگان» سلطه پیدا کرده‌اند. کمی صنعت ما را به نابودی کشانده، چون دیگر هیچ‌کس فیلم اریجینالی تولید نمی‌کند.»

امریش اضافه می‌کند: «باید فیلم‌های جدید و جسورانه ساخت، می‌دانید؟ به نظر من، کریستفر نولان استاد این کار است. او کسی است که می‌تواند در مورد هر موضوعی که می‌خواهد فیلم بسازد. کار من کمی دشوارتر است، اما همچنان نامی دارم که به اندازه کافی شناخته‌شده است – به‌ویژه وقتی [یک فیلم در ژانر] بلایای طبیعی باشد یا به نحوی مضمون بلایای طبیعی را در خود داشته باشد.»

امریش در سال ۲۰۱۹ به «اینسایدر» گفته بود که هر وقت فیلم‌های مارول را می‌بیند چشمانش خواب‌آلود می‌شود: «این فیلم‌ها را در هواپیما می‌بینم تا بتوانم بخوابم.»

یلم «سقوط ماه» امریش با بودجه ۱۴۰ میلیون دلاری توسط لاینزگیت تولید شده و نمونه نادری از پروژه‌هایی است که در سال‌های اخیر با بودجه متوسط ساخته شده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها