صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : «سیندرلا» پیشتاز جوایز مردمی در اسکار 2022 شد!

«سیندرلا» پیشتاز جوایز مردمی در اسکار 2022 شد!

Cinderella - سیندرلا

«آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک» در اقدامی برای جذب بینندگان جوان‌تر، هفته گذشته اعلام کرد که شاخه جدیدی به مراسم اهدای جوایز اسکار اضافه کرده است. کاربران یکی از بی‌قانون‌ترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر یعنی توییتر می‌توانند با هشتگ‌های تعیین‌شده «محبوب‌ترین فیلم» سال را برگزینند.

همان‌گونه که برخی از منتقدین پیش‌بینی کرده بودند، این روش نظرسنجی ممکن است نتایجی غیرمنطقی در پی داشته باشد و بات‌ها و ترول‌ها برای بالاتر آمدن فیلم محبوبشان به روش‌های غیرمرسومی دست بزنند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) یکی از عناوین محبوب سال ۲۰۲۱ بود که واجد شرایط رقابت برای این جایزه نشد و خشم بسیاری از هواداران دی‌سی برانگیخت. در حالت عادی، فیلمی چون «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) ممکن است محبوب‌ترین فیلم سال باشد، اما «ددلاین» گزارش داده است که فیلم لایو-اکشن و موزیکال «سیندرلا» (Cinderella) با بازی «کامیلا کابیو» در حال حاضر پیشتاز این نظرسنجی مجازی است. فیلم تقبیح‌شده «سیندرلا» ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ از آمازون پرایم ویدیو پخش شد و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۴۳ درصد دریافت کرد.

ارتش هواداران «جانی دپ» نیز فیلم جدید این بازیگر یعنی «میناماتا» (Minamata) را به رتبه‌های بالا کشانده‌اند. این فیلم مدت‌ها بایگانی شده بود و به‌تازگی توسط استودیویی کمتر شناخته شده در آمریکا روی پرده‌های سینمای رفته است.

در صورت شکست #OscarsFanFavorite ممکن است جایزه مردمی اسکار هرگز به مراسم بازنگردد. اسکار نود و چهارم ۲۷ مارس ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها