صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دیوید لینچ خطاب به پوتین: مرگ و ویرانی به سوی خودت بازخواهد گشت!

دیوید لینچ خطاب به پوتین: مرگ و ویرانی به سوی خودت بازخواهد گشت!

دیوید لینچ

«دیوید لینچ» که همچنان در یوتیوب به گزارش روزانه آب‌وهوا ادامه می‌دهد، مانند بسیاری از سلبریتی‌های دیگر هالیوود، امروز جمعه (۲۵ فوریه) پیامی به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه فرستاد و حمله او به کشور اوکراین را محکوم کرد. لینچ که از سال ۲۰۱۷ و مینی‌سریال «تویین پیکس: بازگشت» (Twin Peaks: The Return) شبکه شوتایم فیلم یا سریال بلندی کارگردانی نکرده، به پوتین می‌گوید «مرگ و ویرانی»هایی که به بار می‌آورد به سمت او بازخواهد گشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کارگردان «مخمل آبی» (Blue Velvet) می‌گوید: «آقای پوتین، ما به عنوان انسان مسئول رفتار با انسان‌های دیگریم. و طبیعت قانونی دارد، قانونی سخت و سریع که راه فرار و گریزی از آن نیست، و این قانون این است که هرچه بکاری درو می‌کنی. آقای پوتین امروز شما مرگ و ویرانی می‌کارید. مسئولیت همه‌اش با شماست. اوکراینی‌ها به کشور شما حمله نکردند. شما وارد کشور آن‌ها شده‌اید به آن‌ها حمله کرده‌اید. همه این مرگ و ویرانی‌ها برمی‌گردد و شما را ملاقات می‌کند، و در این تصویر کلی همه ما درگیرش هستیم، زمانی نامحدود برای شما وجود دارد، زندگی پس از زندگی پس از زندگی، تا آنچه می‌کارید را درو کنید.»

لینچ ادامه می‌دهد: «توصیه من به شما این است که خودتان را نجات دهید، اوکراینی‌ها را نجات دهید، دنیا را نجات دهید. با روابط همسایگانتان شروع کنید. شروع کنید به ساختن روابط دوستانه. ما یک خانواده جهانی هستیم. دیگر برای این رفتارهای بی‌معنی جایی نیست. هوشیار باشید. این حمله را متوقف کنید. بیایید با یکدیگر همکاری کنیم تا همه کشورهای دنیا بتوانند به صلح برسند و در کنار هم زندگی کنند. بیایید مشکلاتمان را حل کنیم. بیایید واقع‌بین باشیم! [خدانگهدار] همگی.»

چندی پیش گزارش شد که لینچ در فیلم اتوبیوگرافیکال «فیبلمن‌ها» (The Fabelmans) «استیون اسپیلبرگ» بازیگر یک نقش مکمل خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها