صفحه اصلی > زوم سینمای جهان : نقد فیلم پروژه آدام (The Adam Project)

نقد فیلم پروژه آدام (The Adam Project)

نقد فیلم پروژه آدام (The Adam Project)

کسی در فیلم حضور دارد که من بشناسم؟

رایان رینولدز، ستاره فیلم «ددپول» بازیگر نقش اصلی فیلم است. زویی سالدانا، ستاره سری فیلم های «آواتار» و «نگهبانان کهکشان» دیگر بازیگر مشهور فیلم است. مارک رافالو که اغلب با بازی در نقش هالک شناخته می شود نیز در فیلم حضور دارد. جنیفر گارنر و کاترین کینر نیز در فیلم حضور دارند .

داستان فیلم درباره چیست؟

پس از اینکه آدام ریید (رایان رینولدز) هنگام سفر در زمان اشتباهی به سال 2022 سفر می کند، با نسخه 12 ساله خودش روبرو می شود که…

کارگردان کیست؟  

شاون لوی که اخیراً یک همکاری مشترک دیگر با رایان رینولدز داشت و آن فیلم «Free Guy» بود.

نقد فیلم پروژه آدام (The Adam Project)

خانواده‌ها در هنگام تماشای فیلم باید به چه نکاتی توجه نمایند؟

«پروژه آدام» صحنه های جنسی ندارد اما زبان گزنده ای دارد.

نکات مثبت فیلم؟

بهرحال فیلم سرگرم کننده هست و شوخی های رایان رینولدز کماکان می تواند فیلم را سرپا نگه دارد.

پیام های اخلاقی فیلم ارزشمند هستند. اگرچه اجرای ایده ها ضعیف بوده اما صحبت درباره عشق و آرامش همیشه ارزشمند است!

نکات منفی فیلم؟

کلا موضوع سفر در زمان را فراموش کنید. چیزی شنیده شده و یک سری اطلاعات بی سر و ته به مخاطب انتقال داده می شود تا در نهایت چند دقیقه رابطه پدر و پسری دیده شود!

فیلم قصد داشته هرطور که شده بحث عشق و خانواده را به اشکال مختلف در فیلمنامه بگنجاند اما نتیجه کار در هیچ بخشی قابل دفاع نیست. نه رابطه پسر و مادر ، نه رابطه پدر و پسر و نه حتی عشق بین آدام و همسرش!

شخصیت منفی داستان چه در آسمان و در حال جنگ و سفر در زمان، چه در زمین و مشغول گفتگو، یک لباس پوشیده که بر روی دوشش افتاده است!

(خطر لو رفتن بخشی از داستان) در بخشی از فیلم یک کودک و یک انسان بزرگسال به تنهایی وارد مجموعه ای که بزرگ ترین و حساس ترین لایه های امنیتی جهان را در خود دارد می شوند و همه چیز را نابود می کنند و بعدش بیسبال بازی می کنند!

نقد فیلم پروژه آدام (The Adam Project)

عامل تأثیرگذار برای تماشای فیلم؟

رایان رینولدز

حرف آخر:           

اگر به هدف تماشای یک اثر اکشن به تماشای پروژه آدام (The Adam Project) می نشینید باید گفت که این اثر به احتمال زیاد شما را ناامید خواهد کرد. شاید تنها بخش درام و صحبت درباره جبران گذشته باشد که بتواند به تماشاگر تلنگری بزند و او را متوجه دنیای پیرامونش کند. هرچند که کلیت فیلم برای انتقال این پیام ضعیف و فراموش شدنی است و تمام پیام هایش در زیر چکمه های فیلمنامه پا در هوا نابود شده!

 

منتقد: میثم کریمی

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها