صفحه اصلی > رپرتاژ : قسمت دهم سریال جیران + سریال راز بقا

قسمت دهم سریال جیران + سریال راز بقا

دانلود سریال جیران

قسمت دهم سریال جیران با لینک مستقیم منتشر شد. شما می توانید قسمت های جدید سریال جیران قسمت تا قسمت 10 و سریال های راز بقا و نوبت لیلی را از زردفیلم دانلود کنید. قسمت هشتم فصل سوم ساخت ایران و قسمت دهم جیران نیز در این هفته در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت. این مژده را در این جا می دهیم که شما می توانید همگی این آثار نام برده شده را به همراه سریال مهمونی از سایت زردفیلم، دریافت کنید.

معرفی و دانلود جیران

جیران یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانهٔ تاریخی به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی احسان جوانمرد و فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه است. داستان این مجموعه به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌شاه با جیران می‌پردازد. ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود؛ داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌خانم تجریشی که به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد را نشان می‌دهد.

تصویربرداران: مرتضی درویش‌خانی و شهروز کاووسی

نور پرداز: میلاد واعظی مجد، طراح صحنه: حسن روح پروری

طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی

مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی

تدوین: بابک رضاخانی

دانلود سریال جیران

 

معرفی و دانلود دینامیت

دینامیت داستان دو برادر ارزشی با عقاید سفت و سخت مذهبی است که به دنبال خانه‌ای هستند و در نهایت کارشان به یک خانه در بالا شهر تهران می‌رسد که دو همسایه کاملا متضاد با عقاید آنها با آنها در این ساختمان زندگی می‌کنند. فیلم دینامیت از جمله آثاری بود که در زمان اکران امید می‌رفت تا بتواند مردم را تا حدی با سالن‌های سینما آشتی دهد. این اتفاق نه به آن صورتی که تصور می‌شد اما تا حد تقریبا مطلوبی رخ داده و در حال حاضر این فیلم با فروش چند میلیارد تومانی تبدیل به پرفروش‌ترین اثر ۱۴۰۰ شده است.

فیلم «دینامیت»، در واقع مواجهه دو رویکرد فکری و سبک زندگی را نمایش می‌دهد که هر کدام از آن‌ها، وقتی خارج از تعادل می‌شود، به تنش و معضل اجتماعی می‌انجامد. این فیلم، یک کمدی سرگرم کننده است تا جایی که حرف جدی برای گفتن ندارد، ولی پایه‌های روایت را درست بیان کرده است.

دانلود فیلم دینامیت

دانلود فیلم دینامیت 

معرفی و دانلود نوبت لیلی

نوبت لیلی یک مجموعۀ نمایش خانگی به نویسندگی مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح‌الله حجازی محصول سال ۱۴۰۱ ایران است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی بالاخره از یه نقطه‌ای شروع می‌شه! جایی که دوست داریم بهش بگیم تولد و خب یه جایی هم تموم می‌شه. برای بعضی‌ها زندگی جایی تموم می‌شه که ناامیدن، تنهان یا طرد شدن! وقتی به اعتمادشون خیانت می‌شه، وقتی کسی یا چیز عزیزی را از دست می‌دن، شکست می‌خورن. اما کمتر کسیه که حداقل یه نقطه‌ای توی زندگیش نداشته باشه تا حاضر باشه همه چیزش رو بده تا به اون برگرده!

تعداد قسمت ها:  23 قسمت پ

نمایش برای گروه سنی 15+

دانلود سریال نوبت لیلی

دانلود سریال نوبت لیلی 

سریال یاغی

یاغی قطعا پرطرفدارترین سریال امسال خواهد بود. سریال یاغی با کارگردانی مجمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی به هنرمندی پرداخته‌اند. فیلم نامه این اثر به قلم پدرام پور امیری، حسین دوماری و محمد کارت به رشته تحریر درآمده است. این تیم نویسندگی تجربه نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی شنای پروانه را نیز در کارنامه خود دارند.

کشور سازنده: ایران
کارگردان: محمد کارت
تهيه کننده: سید مازیار هاشمی

دانلود سریال یاغی

دانلود سریال یاغی 

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها