صفحه اصلی > رپرتاژ : معرفی و دانلود فیلم و سریال جدید ایرانی در رسانه مووی لند

معرفی و دانلود فیلم و سریال جدید ایرانی در رسانه مووی لند

ima22978270ge1

 

دانلود سریال گیسو بصورت قانونی

دانلود گیسو اثری است که این روز ها در بین عاشقان فیلم های ایرانی غوغای زیادی به پا کرده است . این اثر یک پکیج کامل برای طرفداران ملودرام ایرانی است . داستان زیبا، بازیگران توانمند، کارگردانی عالی و…. همگی جزوی از مزیت هایی است که این اثر را به یک سریال بی نظیر بدل کرده است . این اثر ادامه دهنده ی سریال عاشقانه است و در این فصل ، رضا دچار مخمصه ای می شود که تنها سهیل و پیمان می توانند به او کمک کنند . اما اتفاقاتی بوجود می آید که کنترل اوضاع را از دست آن ها خارج می کند و این خود سرآغاز جذابیت این اثر است. مازاد بر فلیمنامه زیبا، حضور بازیگرانی همچون محمد رضا گلزار، هومن سیدی، هانیه توسلی و…. سبب شده است تا این سریال بیش از پیش برای مخاطبان جذاب و دیدنی باشد .

مهران مدیری را می توان از بهترین کارگردان های ایرانی در ژانر طنز دانست. ترکیب کارگردانی او و نویسندگی پیمان قاسم خانی همواره آثار بسیار جذابی را به دنبال داشته است . این دو اکنون با همدیگر سریال هیولا2 را استارت زده اند . پیش از این مهران مدیری سریال هیولا1 را جلوی دوربین برده بود و موفقیت های چشم گیری را هم کسب کرد . این موضوع سبب شده بود تا بسیاری از هواداران منتظر ساخت فصل دوم این اثر باشند . این انتظار اکنون با خبر ساخت فصل دوم این سریال به پایان رسیده است . اگر شما هم از عاشقان این اثر بوده اید و یا به دنبال دانلود دراکولا هستید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه شوید .

البته حذف شخصیت ها و تغییر داستان تنها تغییر موجود نیست بلکه مدیری تصمیم گرفت تا بازیگران را هم عوض نماید و افراد دیگری را جایگزین نماید . بر اساس شنیده ها قرار است شخصیت هوشنگ شرافت با بازی فرهاد اصلانی از فیلم حذف شود و اصلانی هم در فصل دوم حضور نداشته باشد . این موضوع در حالی است که این شخصیت با بازی بسیار عالی فرهاد اصلانی از برگ های برنده ی سریال هیولا1 به حساب می آمد . از طرفی دیگر شبنم مقدم و گوهر خیراندیش هم در فصل دوم این اثر حضور نخواهند داشت و همین مورد تا حدی تعجب طرفداران را برانگیخته است . البته مدیری عنوان کرده که از بازیگران فصل اول محمد بحرانی، نیما شعبان نژاد و سیما تیرانداز را برای فصل دوم حفظ خواهد کرد . از طرفی گلاره عباسی، اندیشه فولادوند و ویشکا آسایش از دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فصل دوم این اثر حضور داشته باشند . این سه تقریباً برای اولین بار است که با مدیری همکاری می کنند و به همین جهت انتظار یک کمدی جالب را می توان داشت . از طرفی قرار است نقش اصلی پیرامون اندیشه فولادوند باشد و همین گواه تغییرات کلی در ساختار دراکولا می باشد . مجموع این موارد سبب شده تا مخاطبان بیش از پیش نسبت به این سریال کنجکاو شده و در پی دانلود سریال دراکولا هیولا دو فصل 2 باشند .

ima2297827

این روز ها به واسطه ی حجم زیاد رسانه های اسپم، دانلود فیلم مووی لند برای مردم بسیار دشوار شده است چون باید برای یک اثر هزاران سایت را بررسی نمایند چراکه رسانه ی جامعی برای رفع نیاز تمام سلایق وجود ندارد . مووی لند رسانه ای بوده که توانسته مطابق با نیاز این سلیقه ها خود را هماهنگ کند .

معرفی و دریافت سریال زخم کاری از سایت مووی لند

دانلود زخم کاری سریال جذاب و ساخته جدید محمدحسین مهدویان در 30 قسمت 45 دقیقه ای که فعلا 4 قسمت از آن در شبکه نمای خانگی پخش شده است وب سایت مووی لند به  شما کاربران عزیز پیشنهاد میکند که این سریال رو تماشا کنید و لذت ببرید

فیلم زخم کاری یکی از پر ستاره ترین سریال شبکه خانگی است که این روزها در حال پخش می باشد شما میتوانید هر هفته جمعه ها ساعت 8 صبح از رسانه مووی لند دانلود فرمایید با 7 کیفیت مختلف و حجم مناسب آدرس ما: MOVIELAND.CC

 {jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها