صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : اتان هاوک: فیلم های مارول اساساً برای 14 ساله ها ساخته می شود!

اتان هاوک: فیلم های مارول اساساً برای 14 ساله ها ساخته می شود!

Ethan Hawke - اتان هاوک

«ایتان هاک» که با سریال «شوالیه ماه» (Moon Knight) دیزنی+ به «دنیای سینمایی مارول» ملحق شده و نقش شخصیت شرور «آرتور هارو» را بازی کرده، می‌گوید مارول «کارگردان-پسند» نیست.

هاک که سابقه انتقاد از فیلم‌های ابرقهرمانی را دارد، در مصاحبه با «ایندی‌وایر» می‌گوید مشکلی با انتقادات «مارتین اسکورسیزی» و «فرانسیس فورد کاپولا» علیه فیلم‌های مارول ندارد: «یک نفر باید در جمع باید که بگوید: «آهای دوستان، این فیلم «فانی و الکساندر» (Fanny and Alexander) [ساخته «اینگمار برگمان»] نیست. اگر این فیلم‌هایی که اساساً برای ۱۴ ساله‌ها ساخته شده را مانند «فانی و الکساندر» یا «نور زمستانی» (Winter Light) نقد کنید، آن‌گاه چه کسی «نور زمستانی» را قرار است بسازد؟»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هاک اضافه می‌کند: «قدردان پیشکسوتان جمع هستم که به مردم یادآوری می‌کنند انتظاراتشان را بیش از حد پایین نیاورند. می‌دانم که باعث می‌شود برخی فکر کنند آن‌ها گستاخی می‌کنند، اما نمی‌کنند.»

هاک می‌گوید برای «شوالیه ماه»، مارول به او و «اسکار آیزاک» آزادی عمل زیادی داده است اما در مورد کارگردانان اظهار تردید می‌کند: «آن گروه از افراد [در استودیوی مارول] به‌شدت بازیگر-پسندند. شاید کارگردان-پسند نباشند، و این مسئله‌ای است که اسکورسیزی و کاپولا در موردش حرف می‌زنند. اما بازیگران را دوست دارند. به نظر من «کوین فایگی» با «رابرت داونی جونیور» اتفاق فوق‌العاده‌ای رقم زد و درک کرد که اشتیاق داونی در موفقیت نقش زیادی داشت. وقتی بازیگران از یک نقش هیجان‌زده می‌شوند، مخاطبین هم از دیدنشان هیجان‌زده می‌شوند. فایگی این الگوریتم را درک می‌کند، بنابراین نسبت به این فرایند به‌شدت محترمانه رفتار می‌کند. بهترین جنبه «شوالیه ماه» برای من نمایش اسکار بود.»

هاک در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیست مدتی طولانی درگیر «دنیای سینمایی مارول» شود می‌گوید: «نباید در موردش حرف بزنم. باید قراردادی عدم افشایی با آن‌ها امضاء می‌کردم، اما به تعهدات طولانی-مدت علاقه ندارم. در مقابل [فیلم‌های مارول] خودم را حفظ کرده بودم چون نمی‌دانستم قرار است چه باشند. فقط می‌خواستم بدانم که زمین بازی چگونه است. و چیزی است که جوانان نگاه می‌کنند، پس چرا باید نشست و به آن‌ها گفت این فیلم‌ها خوب نیستند؟»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها