صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : حامیان انتشار کات «Snyder Cut» ربات های توییتر بودند!

حامیان انتشار کات «Snyder Cut» ربات های توییتر بودند!

EWKA Snyder Cut 00

پژوهش جدید از سوی کمپانی وارنرمدیا نشان داده است که بخش اعظمی از هوادارانی که خواستار انتشار کات کارگردان «زک اسنایدر» برای «لیگ عدالت» (Justice League) شده‌اند در واقع ربات‌هایی بیش نبوده‌اند.

کات چهار ساعته «زک اسنایدر» برای این فیلم ابرقهرمانی مارس ۲۰۲۱ از اچ‌بی‌او مکس پخش شد. هواداران دی‌سی با هشتگ «کات اسنایدر را منتشر کنید» (ReleasetheSnyderCut) ماه‌ها در شبکه‌های اجتماعی برادران وارنر را تحت فشار قرار داده بودند. نسخه اول «لیگ عدالت» در سال ۲۰۱۷ با فیلمبرداری مجدد بعضی از صحنه به کارگردانی «جاس ویدن» منتشر شده بود.

«رولینگ استون» در گزارش تازه‌ای می‌نویسد وارنرمدیا در دو پژوهش دریافته است که بخش زیادی از حساب‌های کاربری حامی اسنایدر غیرواقعی و یا «نامعتبر» بوده‌اند. در این گزارش‌ها آمده است که ۱۳ درصد این حساب‌ها هویت‌هایی غیرواقعی داشته‌اند در حالی که پتلفرم توییتر ادعا می‌کند که کمتر از پنج درصد حساب‌های فعال «غیرواقعی یا اسپم» به شمار می‌آیند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اسنایدر پیش‌تر گفته بود که اگر دست‌های پشت پرده‌ای وجود داشته باشد متعلق به خود برادران وارنر است که «سعی می‌کند هواداران من را وادار به خریداری اشتراک سامانه استریم جدیدش کند.» با این حال، یکی از منابع «رولینگ استون» می‌گوید اسنایدر مثل «لکس لوتر» ویران‌گر به این کمپین کمک کرده است.

این پژوهش‌ها ژانویه سال ۲۰۲۱ و در واکنش به حملاتی که به کارمندان وارنرمدیا از جمله «جف جانز» و «والتر هامادا» صورت می‌گرفت انجام شده است. در این پژوهش‌ها روشن شده است که کمپین «کات اسنایدر را منتشر کنید» و «اسنایدرورس را برگردانید» (RestoreTheSnyderVerse) در سه پلتفرم فیسبوک، توییتر و اینستاگرام دارای سه لیدر با دنبال‌کنندگان بسیار زیاد است.

پیش‌تر گزارش شده بود که «لیگ عدالت» اسنایدر با کمک ارتش ربات‌ها اسکار مردمی یا اسکار «محبوب هواداران» امسال را دریافت کرده است. بر اساس اطلاعاتی که در ابزار رهگیری «توییت‌بایندر» منتشر شده، هزاران رأی غیرواقعی برای دو فیلم «ارتش مردگان» (Army of the Dead) و «لیگ عدالت زک اسنایدر» با استفاده از هشتگ‌های تعیین شده به ثبت رسیده است. هجوم این توییت‌های قلابی باعث شده است که تنها در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۱ بیش از ۲۵ هزار رأی برای این دو فیلم ثبت شود، در حالی که میانگین آرای روزانه بین ۴ تا ۱۵ هزار است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها