صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ریکی مارتین از اتهام رابطه جنسی با خویشاوندش تبرئه شد

ریکی مارتین از اتهام رابطه جنسی با خویشاوندش تبرئه شد

ریکی مارتین

پرونده خشونت خانگی علیه ریکی مارتین مختومه اعلام شد.

پسر برادر ریکی مارتین، خواننده مشهور پاپ، که از او به دلیل خشونت خانگی به دادگاهی در پورتوریکو شکایت کرده بود، شکایتش را پس گرفت و دادگاه پرونده را مختومه اعلام کرد.

گزارش مووی مگ به نقل از بی.بی.سی، حدود یک ماه پیش پسر برادر ریکی مارتین، به دادگاه شکایت کرده بود که ریکی مارتین او را به خشونت تهدید کرده است.

او به دادگاه گفته بود که حدود ۷ ماه با ریکی مارتین رابطه عاشقانه داشته است و وقتی خواسته است با این خواننده مشهور پاپ، رابطه‌اش را قطع کند، از جانب او به خشونت تهدید شده است و دیگر احساس امنیت نمیکند.

وکیل این خواننده گفت که ریکی مارتین تمامی این اتهامات را رد می‌کند و چنین رابطه‌ای بین آنها وجود نداشته است و شاکی هیچ مدرک مستدلی برای اثبات ادعاهای خود به دادگاه نداده است.

ریکی مارتین پس از مختومه شدن پرونده گفت: چهار دهه روی صحنه کار کرده‌ام اما هرگز به اندازه دو هفته گذشته سختی نکشیده‌ام.

ریکی مارتین گفته است که قربانی یک دروغ شده است و متاسفانه این دروغ از جانب یکی از اعضای خانواده‌اش می‌آید که مشکل روانی دارد.

ریکی مارتین ۵۱ ساله یکی از ستاره‌های موسیقی پاپ است و تا کنون دو جایزه گرمی و ده‌ها جایزه دیگر برده است. زندگی عاشقانه او همواره مورد توجه رسانه‌ها بوده است، او در نهایت اعلام کرد که همجنسگراست و در سال ۲۰۱۸ با یک نقاش سوری_سوئدی ازدواج کرده و ۴ فرزند دارند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها