صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پخش سریال «The First Lady» پس از یک فصل کنسل شد

پخش سریال «The First Lady» پس از یک فصل کنسل شد

The First Lady

شوتایم سریال «بانوی اول» (The First Lady) را پس از یک فصل کنسل اعلام کرد. قسمت پایانی فصل اول این مجموعه تلویزیونی نزدیک به شش هفته قبل پخش شده بود.

فصل اول «بانوی اول» سه دوره مختلف کاخ سفید و زندگی سیاسی و خصوصی «النور رزولت» با بازی «جیلین اندرسون»، «بتی فورد» با بازی «میشل فایفر» و «میشل اوباما» با بازی «وایولا دیویس» را به تصویر می‌کشید. دیگر بازیگران سریال «داکوتا فنینگ» در نقش «سوزان فورد»، «لیلی ریب»، «رجینا تیلور»، «کیفر ساترلند»، «کتلین گرت»، «درک سسیل»، «ریس ویک‌فیلد» و «آرون اکهارت» بودند و «آرون کولی» پدید‌آورنده و نویسنده «بانوی اول» و «سوزان بیر» کارگردان تمامی اپیزودها بوده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، نمایش «وایولا دیویس» در نقش «میشل اوباما» با انتقاد برخی از بینندگان مواجه شده بود. دیویس ۵۶ ساله در یکی از صحنه‌های سریال به شکلی اغراق‌آمیز در حین گفت‌وگو لب‌هایش را غنچه می‌کند.

فصل اول «بانوی اول» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۴۳ درصد بر اساس ۴۲ نقد دریافت کرد اما سریال در بخش‌های بهترین لباس تاریخی، بهترین آرایش موی شخصیت تاریخی و بهترین گریم شخصیت تاریخی نامزد امی شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها