صفحه اصلی > رپرتاژ : دانلود قسمت جدید سریال یاغی

دانلود قسمت جدید سریال یاغی

دانلود سریال یاغی

در این مقاله میخواهیم سریال یاغی و چند سریال دیگر را معرفی کنیم سریال یاغی که این روزها بازار داغی دارد در میان سریال های نمایش خانگی بیشترین طرفدار را از آن خود کرده است بازی علی شادمان در این سریال فوق العاده زیبا و حرفه ای میباشد کارگردان قوی سریال محمد کارت قبلا هم نشان داده بود که میتواند از پس کارگردانی فیلم و سریال به نحو احسن برآید قبل تر از این با فیلم شنای پروانه درخشید و الان با سریال فوق العاده زیبای یاغی شما میتوانید سریال یاغی را از دانلود فیلم امی مووی دانلود کنید.

نقد و بررسی سریال یاغی

نسبت به برخی از سریال‌های دیگر که به نظر می‌رسد سازندگانش شخصیت‌های دنیای مادون یا فقر را تنها در کتاب‌ها خوانده‌اند و شخصیت‌های به شدت مصنوعی خلق می‌کنند، سریال یاغی موفق‌تر بوده. اما نه کاملا. مثلا حلقه دوستان هم‌محله‌ای جاوید، گاهی به شدت مصنوعی به نظر می‌رسند و آدم دوست دارد که زمان اختصاص شده به آنها کمی کاهش پیدا کند. محمد کارت کارگردان سریال است که او را در بیشتر به واسطه تولید مستندها و البته کارگردانی فیلم «شنای پروانه» می‌شناسیم. در سریال یاغی او تلاش کرده در لبه نازک ساخت یک سریال محبوب و سریالی که بتواند تا اندازه‌ای تقلا و مشکلات طبقه‌های مادون را نشان می‌دهد، حرکت کند و تا حد زیادی در این کار موفق بوده است.

طلا در سریال یاغی واقعا کیست؟

طلا مطلا اسم شخصیتی است که طناز طباطبایی آن را بازی می کند. اما طلا واقعا کیست؟ می دانیم او فرزند فردی به نام عزیز مطلا است. عزیز مطلا ظاهرا زندگی سرراستی نداشته و حالا دخترش هم به نظر می رسد اینگونه باشد. تا اینجا می دانیم او اسنوکربازی را از شوهرش پنهان می کند اما آیا رازهای مخفی دیگری هم دارد که بهمن از آنها بی اطلاع است؟ آیا او و شوهرش در ماجرایی با هم همدست و همراه هستند؟

دانلود سریال یاغی


معرفی سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست محصول کشور ایران است. که در سال 1401 از شبکه خانگی پخش گردید. ژانر این سریال (خانوادگی و کمدی) می باشد.

معرفی بازیگران سریال

پژمان جمشیدی باران کوثری حسن پورشیرازی حمیدرضا آذرنگ الهام اخوان گلاره عباسی حسن زارعی پیام احمدی نیا سولماز غنی شبنم قربانی گوهر خیر اندیش آتیلا پسیانی غلامرضا نیکخواه با حضور: سیاوش چراغی پور فرهاد بشارتی جواد خواجوی عرفان ناصری علی غریب حامد وکیلی سید سعید نعمتی، فروغ قجابگلو، با حضور افتخاری: سید کاظم احمدزاده و فرزین محدث گروه بازیگران «آفتاب پرست» را تشکیل داده اند.

خلاصه داستان سریال آفتاب پرست

در خلاصه سریال خانگی آفتاب پرست آمده که جمال و منوچهر دو رفیق قدیمی هستند که عشق لاتی دارند و دوست دارند جزء اراذل سطح یک باشند. این دو نفر اقدام به خفت‌گیری می‌کنند ولی به خاطر بدشانسی و بی‌عرضه‌گی خودشان گیر پلیس می‌افتند و راهی زندان می‌شوند. در زندان جمال ادعا می‌کند که تا به حال چندین پورشه‌سوار را خفت کرده و به همین دلیل به جمال پورشه مشهور می‌شود.

دانلود سریال آفتاب پرست

دانلود سریال آفتاب پرست

معرفی سریال خون سرد

سریال «خون سرد» به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار جدیدترین مجموعه نمایش خانگی است که در نوبت پخش به طور اختصاصی از فیلم نت قرار گرفت.

معرفی بازیگران سریال

امیر آقایی شهرام حقیقت دوست لیتدا کیانی سارا بهرامی نیما شعبان نژاد سارا رسول زاده سام نوری و

خلاصه داستان سریال خون سرد

سریالی که درباره‌ی یک سلسه قتل زنجیره‌ای بوده که پلیس میانسالی مامور پیگیری و بررسی آن‌ها می‌شود. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسؤول کالبد شکافی اجساد است و برای بخش جنایی پلیس به‌عنوان کارشناس کار می‌کند. با پیشروی قصه مشخص می‌شود که

دانلود سریال خون سرد

دانلود سریال خون سرد

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها